Lantador Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje: 103 Feil: Forventet et objekt ---- Får denne erroren når jeg går inn på visse websider, velger jeg ja på feilsøking velger jeg New instance of Microsoft Script Editor som debugger, Microsoft JSript-kjøretidsfeil: Forventet objekt <!------ OAS 545x60_no1 ------> <script language=JavaScript> <!-- OAS_RICH('545x60_no1'); //--> mer veit jeg ikke, kanskje noen kan hjelpe meg for å finne ut hva som er feil? Har kjørt update på IE. Bruker versjon 6.0 Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg får også den feilen. Jeg velger bare nei og la det være.Aldri tenkt over det igrunn. Kanskje jeg bør få det fixet Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøv å laste ned Java på nytt, vet ikke om det vil virke? Søk på feilmeldingen du får på Google. Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Java har ingenting med javascript å gjøre. Løsningen på problemet finner du på Windows.no. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Java har ingenting med javascript å gjøre. Løsningen på problemet finner du på Windows.no. Bare gjettet i vilden sky jeg Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ypperlig min venn, takk for hjelpen Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Java har ingenting med javascript å gjøre. Løsningen på problemet finner du på Windows.no. Bare gjettet i vilden sky jeg Bare gjettet i vilden sky jeg Det blir mye gjetting gitt. Ingen vits å svare når du ikke vet svaret, det blir alt for mye feil. Bruk heller IRC til slikt. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det blir mye gjetting gitt. Ingen vits å svare når du ikke vet svaret, det blir alt for mye feil. Bruk heller IRC til slikt. Ikke for å fortsette, men så bruker ikke jeg irc, skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 verktøy->alternativer->avansert->merk av deaktiver feilsøking i script Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå