Dubsko Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du får gjøre som jeg gjorde da... Jeg borret 2 hull i en fryseboks isolerte dem samt alle slager og cpu.(isolering til slangene får du hos din lokale rørlegger.) Deretter monterte jeg en 120mm vifte som jeg kjørte på 5v på radiatoren (da jeg ikke fikk ønsket effekt av å ikke bruke vifte) og la den i frysen, men husk å isoler godt! Noe ikke jeg gjorde første gang som blandt annet resulterte i ett ødelagt hovedkort! Hadde athlon 900 t-bird som kjørte stabilt på 1232mhz! Gjett om jeg var kongen i gata Dette systemet virket utmerket i mange måneder, helt til jeg begynte med ett nytt prosjekt. ps! hadde aldri problemer med at kompressoren kjørte hele tiden som en annen her beskriver! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) AutoExec: Har du fått løst "problemet" ditt? Hvis ikke så har jeg ett par ideer jeg kan poste når jeg kommer hjem (er på skolen nå)... EDIT: rakk det visst ikke i dag, har vært opptatt. Men kanskje jeg rekker det i morgen (hvis det er nødvendig da) Endret 21. januar 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå