kjetilkl Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Har lett litt for å se om noen andre har spurt om dette uten å finne noe - men nå får jeg feilmeldingen under når jeg går inn på noen tråder i forumet - Det har vært sånn noen dager. Dette gjelder spesifikt tråden: TV - Kjøpsguiden 2020 (Vinter) Men har også opplevd det i et par andre tråder jeg ikke husker nå. - Og mener jeg husker en annen bruker nevnte at han fikk det i konsoll-delen i en tråd. - Har jeg mistet rettighetene mine til å få info om Tver? ? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Rapporterte selv dette for noen dager siden. om man starter på forumets forside går til «TV lyd og bilde» -> «TV, hjemmekino og bilde» så får man samme feilmelding. Er det noen admins eller moderatorer her som også får samme feil og kan ta det videre? Må være noe hicup i databasen deres Endret 10. september 2020 av Mazeking Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Hei, Tror det er i orden nå Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Gavekort skrev (På 10.9.2020 den 9.12): Hei, Tror det er i orden nå Ser det fungerer nå ja. Fant dere rotårsaken? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Mazeking skrev (7 timer siden): Ser det fungerer nå ja. Fant dere rotårsaken? Vi har feil standardkonfigurasjon når vi oppretter kategorier, og vi har gjort noen omstruktureringer i det siste. Det var vår feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå