Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Valg av dobbeltseng.

Anbefalte innlegg

On 11/17/2020 at 9:33 AM, DeltErfaring said:

Vi kjøpte for noen år siden Svane intelligel seng i 180x210. Den virker god når du "prøveligger", men i løpet av en natt virker det som det er noe galt i "mottrykket" i sengen. Jeg vokner ofte pågrunn av at jeg følger ubehag. Jeg har forsøkt med flere overmadrasser, både latex og ikke. I tillegg er sengen for varm for meg, dog litt varierenede med forskjellige overmadrasser (5-6 stykker). I alle tilfeller for varm. Jeg har ønsket å bytte den ut fra dag 1, men  min kone har vært ok fornøyd og ment jeg må ligge den inn.  Jeg har reist mye og dermed ikke ligget så ofte i sengen så beslutningen har blitt utsatt. Nå har det vært mindre reising og jeg er helt sikker på at dettte ikke fungerer for meg.  Så den passer ikke for alle. Nå er jeg på jakt etter ny seng, men tror ikke jeg legger 30-40.000 i det engang til. Jeg har nå tro på enklere senger og madrasser.  

Hva mener du med at sengen ble for varm? Var det overmadrassen i latex som gjorde det, eller føltes det slik uansett hvilken overmdrass? Jeg forstår ikke hvordan en seng i seg selv skal gjøre en varm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...