Tottey Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Hei! For noen dager siden kjøpte jeg meg en ny bil. Bilen er absolutt ikke strøken, men dette var jeg forberedt på. Selgeren viste meg en knust bakrute (1/4 er knust vil jeg si), han sa han ikke brydde seg om det fordi det VAR tett, men at viss jeg ville så kan kaskoforsikring ordne med dette. Derfor lurer jeg på om delkasko dekker denne skaden selv om jeg ikke utførte selve skaden. Nå som den er registrert på mitt navn med knust rute håper jeg kaskoen dekker det. Mvh Torstein Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Skaden må ha skjedd etter du tegna forsikring. Logisk nok. 4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Om du tegner en forsikring og søker dekning for skade som har oppstått før du tegnet avtalen så er dette forsikringssvindel. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Dekker forsikring bakrute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå