Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Hva tror du? Hvilket land tror du først vil levere og lage koronavaksine? Personlig tror jeg det er USA. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Rusland har den allerede ute 1 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Er kriteriet bare å levere og lage, eller skal den ha beviselig god effekt mot kinaviruset også? Tipper uansett Sputnik V. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Forfatter Del Skrevet 9. september 2020 bas skrev (Akkurat nå): Er kriteriet bare å levere og lage, eller skal den ha beviselig god effekt mot kinaviruset også? Tipper uansett Sputnik V. Den skal ha god effekt, og den skal kunne brukes. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Nord korea har vel allerede utviklet og vaksinert alle sine innbyggere? ? nei, jeg har litt tro på russerne jeg ass, kanskje litt uetisk fremgangsmåter og kjapp utrulling, men tror den funker sånn ganske bra, med en viss andel mennesker som det går litt dårlig med pga vaksina Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 USA har en stor legemiddelindustri og masse forskere. Jeg tenker de kommer med en vaksine om noen måneder. Hvis ikke det blir USA, tror jeg det blir Storbritannia eller Russland. 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Kina har vel også ei vaksine som så smått er teken i bruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå