TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 Nå har jeg fått pratet med ham som styrer karateklubben. Jeg ringte ham personlig. Han sier også at do'en skal være tilgjengelig. Og at han skal bringe beskjeden videre til andre trenere, for å få bukt med misforståelser. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Nå har jeg fått pratet med ham som styrer karateklubben. Jeg ringte ham personlig. Han sier også at do'en skal være tilgjengelig. Og at han skal bringe beskjeden videre til andre trenere, for å få bukt med misforståelser. Så bra det ordnet seg! En unnskyldning ovenfor kommunen er vel også på sin plass ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Uansett, så blir det ikke så mye trening på meg. Ca en gang i uka, på den dagen det er færrest folk, onsdagen. Pga jeg blir skeptisk/redd hvis det blir over 10 personer. Ti personer er akkurat på grensen til å være for mange folk, etter min mening. Endret 10. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå