Dollarglis Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Denne tiopicen gjelder alle som eier en sx1. Som alle dere vet er det problemer med kamera i mørk belysning. Hvis alle vi som eier telefonen ringer siemens kundeservice vil det komme en software oppgradering kjappere ut ettersom de blir mere klar over problemet. Da jeg ringte visste de ingenting om dette ( tilsynelatende ), og derfor heller ikke om det kom til å komme en oppgradering. Derfor tenker jeg at det sikkert går fortere hvis vi alle ringer... Nummeret er 22708400 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tror faktisk de er fullt klar over dette, og at det ikke vil komme ut noe raskere, dersom vi "maser" men skader jo ikke å prøve så skal ta en telefon i morgen jeg. Sende en mail er da vel heller ikke skadelig! Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Denne tiopicen gjelder alle som eier en sx1.Som alle dere vet er det problemer med kamera i mørk belysning. Hvis alle vi som eier telefonen ringer siemens kundeservice vil det komme en software oppgradering kjappere ut ettersom de blir mere klar over problemet. Da jeg ringte visste de ingenting om dette ( tilsynelatende ), og derfor heller ikke om det kom til å komme en oppgradering. Derfor tenker jeg at det sikkert går fortere hvis vi alle ringer... Nummeret er 22708400 Henger meg på jeg litt off topic. er det noen programmer dere vil Anbefale å legge inn på min sx1? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm ja sikkert. hjelper nok å mase om det. er vel optikken det er feil på ikke softwaren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå