oljones Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hej! Kan noen anbefale et lydkort til Logitech Z-680 5.1 THX . Prisen tenkte jeg skule være 1000 ++ Eller må det mer penger til for å få god lyd? Skal brukes til spilling av film(dvd,divx), spill og musikk På forhand takk for hjelpen! Mvh oljones Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har selv z-680. Utrolige høytallere btw. Har et creative audigy 2, som jeg også anbefaler deg! Lenke til kommentar
oljones Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ok, takker for svar.. Mvh oljones Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Creative T7700 et realt og godt 7.1 anlegg til fantastisk pris....hvis dt kombineres med audigy 2 zs er det en uslåelig kraftpakke :-D Lenke til kommentar
oljones Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hm.. Noen som hvet hvilke kabler jeg trenger fra creative audigy 2 lydkortet til z-680 høytalerene for å få god lyd? Mvh oljones Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har ikke veldig mye peil på lydanegg O.l men du kan vel bruke de kablene som følger med? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Yupp, bruker de kablene som fulger med høytallerne. 6veis kablene. Har man en 5.1 lydkort så går det smertegritt å montere. Sitter selv å lurer på om jeg skal bytte ut de ledningene jeg bruker med optical. Hva er forskjell på Optical og Coax? Blir det bedre lyd eller kontakt hvis man bytter til optical ledning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå