Arodem Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Og Norge får egen abonnementsløsning for konsoll sammen med Game Pass. Xbox Series X har fått pris og dato Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Da venter vi bare på svaret fra Sony. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Imponerende strategi av MS. Nå bør Sony matche prisen til series X. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Arodem skrev (4 minutter siden): Og Norge får egen abonnementsløsning for konsoll sammen med Game Pass. Xbox Series X har fått pris og dato Nå er jeg virkelig klar! EA med i GP, Det blir nesten for mye ? 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Utrolig bra prising fra Microsoft her. For 350 ish kroner i måneden får du en Xbox Series X og Game Pass Ultimate + EA Play. Spinnvill value man får her. 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Stort sett fornøyd med prisen. Kan fort bli et kjøp ved lanseringen, dette her. Kult at EA Play blir del av Game Pass. Nå håper jeg virkelig at det faktisk kommer en remaster/remake av Mass Effect! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Hva skjer etter 2 år? Eier man konsollen da? Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jepp, da har man betalt ca 8000kr totalt. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Mr. ve skrev (5 minutter siden): Hva skjer etter 2 år? Eier man konsollen da? Slik jeg forstår det fungerer det på samme måte som med mobiltelefoner og f.eks. Svitsj? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Potethode skrev (1 minutt siden): Jepp, da har man betalt ca 8000kr totalt. Man har også hatt tilgang til uhorvelig mange kvalitetsspill. Syns absolutt det høres ut som mye bang for your bucks. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 kondis skrev (38 minutter siden): Nå er jeg virkelig klar! EA med i GP, Det blir nesten for mye ? Leflus skrev (30 minutter siden): Stort sett fornøyd med prisen. Kan fort bli et kjøp ved lanseringen, dette her. Kult at EA Play blir del av Game Pass. Nå håper jeg virkelig at det faktisk kommer en remaster/remake av Mass Effect! Ea play blir jo ikke en del av gamepass? Eller misforstår jeg helt? Står jo bare at ved denne "leasing" dealen via Elkjøp får man konsoll, gamepass og ea play inkludert i prisen. De som har gamepass utenom denne dealen får vel ikke ea play? 1 Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Blir begge her ! Lenke til kommentar
Feral Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jo, EA Play er inkludert for alle som har Game Pass. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 barezell skrev (8 minutter siden): Ea play blir jo ikke en del av gamepass? Eller misforstår jeg helt? Står jo bare at ved denne "leasing" dealen via Elkjøp får man konsoll, gamepass og ea play inkludert i prisen. De som har gamepass utenom denne dealen får vel ikke ea play? https://news.xbox.com/en-us/2020/09/09/get-ea-play-with-xbox-game-pass-at-no-additional-cost/ 3 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 8 minutes ago, barezell said: Ea play blir jo ikke en del av gamepass? Eller misforstår jeg helt? Står jo bare at ved denne "leasing" dealen via Elkjøp får man konsoll, gamepass og ea play inkludert i prisen. De som har gamepass utenom denne dealen får vel ikke ea play? Joda, EA Play blir inkludert i Game Pass. https://news.xbox.com/en-us/2020/09/09/get-ea-play-with-xbox-game-pass-at-no-additional-cost/ 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Feral skrev (4 minutter siden): Jo, EA Play er inkludert for alle som har Game Pass. Er det en egen nyhet om dette? Link please. Er på farta ellers skulle jeg googlet selv ? Edit. Takk for linker gutter! Helt gull! Edit2. Ah. Glemte EA har 2 abo. Hehe. Må jo på tidligere Premier for å få nye spill fra EA. Så det er vel kun backlog og trials man får her. Men herregud er fortsatt sykt bra selvsagt. Endret 9. september 2020 av barezell 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Sirius Cobra skrev (1 time siden): Da venter vi bare på svaret fra Sony. Svaret fra Sony blir ganske enkelt. 4990,- for den med diskdrev og 3490,-/3990,- for all digital. Det har jo hele tiden blitt sagt at den som blinker først (altså annonserer prisen i dette tilfellet) taper. For konkurrenten legger seg selvsagt bare litt under og viola!, så vant de den krigen. Endret 9. september 2020 av Cappo Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Cappo skrev (5 minutter siden): Svaret fra Sony blir ganske enkelt. 4990,- for den med diskdrev og 3490,-/3990,- for all digital. Det har jo hele tiden blitt sagt at den som blinker først (altså annonserer prisen i dette tilfellet) taper. For konkurrenten legger seg selvsagt bare litt under og viola!, så vant de den krigen. I og med at diskdrevet er den eneste forskjellen mellom PS5 og PS5 DE så kommer prisforskjellen neppe til å bli høyere enn 1000kr. Selv tipper jeg henholdsvis 499$ og 399$ i amerikanske priser. 1 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Cappo skrev (8 minutter siden): Svaret fra Sony blir ganske enkelt. 4990,- for den med diskdrev og 3490,-/3990,- for all digital. Det har jo hele tiden blitt sagt at den som blinker først (altså annonserer prisen i dette tilfellet) taper. For konkurrenten legger seg selvsagt bare litt under og viola!, så vant de den krigen. Sony har ikke mye svar på Game Pass, så det er nok ikke så enkelt. Xbox Series konsoll, Game Pass Ultimate og EA Play for 25 dollar per mnd (35 for X) er sykt bra deal. Tviler også på at Sony har en lignende tjeneste hvor du slipper den store up-front kostnaden med å kjøpe en konsoll til 3000-5000 kr. Kommer til å bli populært.. Endret 9. september 2020 av Frode789 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Frode789 skrev (7 minutter siden): Sony har ikke mye svar på Game Pass, så det er nok ikke så enkelt. Xbox Series konsoll, Game Pass Ultimate og EA Play for 25 dollar per mnd (35 for X) er sykt bra deal. Tviler også på at Sony har en lignende tjeneste hvor du slipper den store up-front kostnaden med å kjøpe en konsoll til 3000-5000 kr. Kommer til å bli populært.. Det er liten tvil om at nedbetalingplanen er rett og slett genial om du allerede har eller har tenkt til å ha Game Pass Ultimate. Det koster deg ikke noe ekstra, bare ren avbetaling. Endret 9. september 2020 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå