TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) @Pliscin fikk svar... Spoiler TheDarkSycamore - SCM skrev (38 minutter siden): Det går ann å få tråden til å hoppe til siste siden ved å trykke på der jeg har satt ring rundt. Se bildet. Du @Gavekort og resten av dere, du/dere må gjerne se dette. 😊 En forslag fra fra @Pliscin. Er enig med deg der Plis, at trådstarter på lekeplassen kunne hatt mer frihet. Tilbake til leken: Det kan man ikke vite med 100% hva man kommer til å dø av. Men jeg håper med midt hjerte at jeg dør en naturlig død, og at jeg dør i rett alder. 😊😊 Hvor ofte drar du til matbutikken? ...fra godeste TheD meg. ☺☺ Endret 22. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Pliscin er best. 😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Velsignet av gud. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Scarvo får skjønnhetssøvn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Er også pålogget. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 TV-spill er kjekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Pliscin líkar háaloftið. Spoiler Háaloftið er islandsk, og betyr loftet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Liker Sulphur Sverdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå