Haslum Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min dataskjerm vil ikkje komme på, den står bare og blinker men bir aldri slått på. Eg har prøvd alle deler FEKS HD,minne,skjermkort,hovedkort. Eg har ikke prøvd CPU. Noen som har hatt det samme problemet eller vet noe om det, plis svar på mitt innlegg! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Her er det høyst sannsynlig kontakt feil som er problemet. Har du rikket skikkelig på kablene? Er skjermkortet ordentlig i? Prøvd skjermen på en annen maskin? Hvilken skjerm er det snakk om? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har hatt samme problem mange ganger på mange forskjellige pcer og skjermer. bare rikkel litt på skjermkabelen så går det nokk Det kan jo være noe annet, men prøv det først Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hadde samme problem: skjermkortet stod ikke orntlig i agp porten(lol) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Skjermen min, skjermen din, skjemen blablabla. Bedre topic takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg