Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Er det ikke bedre å sende en PM til den brukeren da eller nevne det hvis du svarer på en tråd? De hører sikkert (de fleste i hvertfall) på en med-forum-bruker også da... Hvis du sier: "Northwave: pass på signaturen din, den er for stor. Du burde forandre den før moderator ser det!" (bare som eksempel) så hadde jeg hørt etter. Northwave: SIGNATUREN DIN STRIDER MOT RETNINGSLINJENE !!! Endret 4. januar 2004 av Insomnis Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 *NOIA* Hvorfor har den da bare tre linjer (inkl. linjeskift) hos meg? Opera 7.01 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) *NOIA* Hvorfor har den da bare tre linjer (inkl. linjeskift) hos meg? Opera 7.01 Kanskje fordi hele forumet er bredere hos deg enn hos mange andre. De to linjene (uten linjeskift) du har i signaturen kommer hos deg på én linje, men hos meg (og sikkert mange andre) kommer de på to, fordi forumet ikke er bredt nok. Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jaja, nå har jeg sletta den ene setningen, men hvorfor er forumet så veldig mye bredere hos meg, da? 1024*768 på en 15-tommers CRT... Endret 4. januar 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja, nå har jeg sletta den ene setningen, men hvorfor er forumet så veldig mye bredere hos meg, da? Vet ikke... Kanskje det har med skin'et å gjøre. Jeg har Hardware, vet ikke hva andre/du har... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kjører standard HW.no skin. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Merkelig... Nei, da vet ikke jeg... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Svar meg på dette Moderatorer! Ta en poll på det da! Det er tross alt vi som henger på dette forumet, vi som må tåle dette hver dag, å se specs i siggen. Jeg syntes at brukerne skal få lov til å bestemme her jeg! skjønner dere ikke at dere er gjester på forumet til hw.no? det er ikke deres forum, det er hw.no sitt. de bestemmer hvordan det skal være her. hvis de bestemmer seg for at all skrift skal være i rosa, så kan de gjøre det. nytter ikke å komme på besøk til noen, og begynne å kjefte å smelle fordi du ikke får ha på deg sko inn f.eks., du er en gjest, da skal du tilpasse deg reglene der du er. når du er på hw.no forumet skal du tilpasse deg retningslinjene her, hvis du ikke greier det, så ja...da må du ta de konsekvensene det fører med seg. at forumstyret ikke vil ha signaturer fulle av hw specer skjønner jeg godt, det ser ikke ut, og noen greier ikke å begrense seg. det er ingen som hindrer dere i å bruke andre forumer der dette er tillatt, og det er neppe noen som vil savne dere om dere stikker heller. så slutt og whine, og vær glad for at dere får bruke dette forumet i det hele tatt! Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) veggis, selv om du har noen halvgode poeng så må jeg si noe, forde det minner veldig mye om en diskusjon jeg var involverte i for litt siden, der etter min mening moderator(er) gjorde en dårlig jobb, og faktisk mente at folk som hadde flere 1000 meldinger i dette forumet ikke var noe verdt og kunne pelle seg vekk. For det første så tror jeg (vet ikke forde jeg fikk aldri svar) ikke at det er så mange av mod'ene her som har eierinteresser i hw.no For det andre så eksisterer forumet og muligens store deler av hw.no sin suksess på bagrunn av medlemmene i forumet, folk som bidrar, folk som hjelper andre, folk som trekker med seg nye lesere på grunn av hjelpen de får her. Du sier at noen ikke greier å begrense seg, greit nok - ta de da! Har du lest hele tråden? Poenget er å kunne skrive hva man vil i sig'en så lenge man holder seg innenfor gitt størrelse. Det er bare bokstaver og tall, i en angitt størrelse, man må vel få lov til å bruke den miksen av bokstaver man selv vil? Endret 4. januar 2004 av Insomnis Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Her trur jeg Stine_ har helt rett og DrDoogie tar helt feil. Dersom man er PC interessert så følger man utviklingen og ikke lever på steinalder nivå. Det går an å trekke mange konklusjoner av at DrDoogie eier en 200mhz, men det er svært lite med denne diskusjonen å gjøre. Det er igen som har rett, og ingen som har feil. Isåfall må det være du, som kommer med spydige uttalelser bare fordi DrDoogie måtte være i besittelse av en gammel maskin. Personlig kunne jeg ikke brydd meg om DrDoogie hadde en 200mhz, fordi jeg dømmer om folk er kompetente etter innholdet i postene deres, ikke hvilket utstyr de måtte være i besittelse av. Det er en annen ting jeg tror forumstyret vil få fram. De har tross alt endret rutinene ang postcount fordi den så lett kunne misbrukes. Det er jo bare å se på den konklusjonen du nettopp trakk, så har du en god grunn til ikke å ha specs i sigg. I rest my case. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg har lest hele tråden ja. poenget er at flertallet av brukerne ikke har problemer med å infinne seg med nye retningslinjer, da det er til det beste for forumet. at det er en gjeng småunger som ikke skjønner dette og skal begynne å bråke med det er jo en selvfølge, jeg er selv mod på andre forumer, men disse personene er det egentlig ikke noe tap om forsvinner. det er mere enn nok aktivitet her for de fleste av oss, og et par brukere fra eller til spiller neppe noen stor rolle. er enig i at brukerne er de som gjør hw.no til det det er i dag, og flertallet av brukerne har ikke noe problem med at hw specene forsvinner ut av signaturene. poenget mitt er at man må greie å tilpasse seg nye ting, og dette er en av dem. greier man ikke det har man ikke noe her å gjøre etter min mening. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 skjønner dere ikke at dere er gjester på forumet til hw.no? det er ikke deres forum, det er hw.no sitt. Jeg hadde ingen anelse om at hardware.no var eid av noen, og trodde det var lov til å komme med ønsker her. Beklager så mye. Og du...det er vanlig høflighet å ta av seg skoene hos folk og følge reglene til de du er på besøk hos......men hvis de har toalettet på kjøkkenet og en levende gris i kjøleskapet, så er det vel lov til å si fra? At det finnes alternativer, liksom? Og du trenger ikke å si at det var en dårlig sammenligning, for den var like bra som din Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 veggis, mitt tips er at 90% av dette forumets brukere har ikke lest retningslinjene, å kalle de som poster i denne tråden for en gjeng småunger hører ingen steder hjemme, du kjenner de ikke! Du sier at flertallet av brukerne ikke har noe problem at specs forsvinner. Helt utrolige påstander, du må kjenne alle brukerne på forumet her du, vite deres alder og deres meninger!! Bra gjordt! Tipper at flertallet av brukerne ikke har noe imot specs i organisert form! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå må du huse Insomnis, at forumstyret ikke har kommet opp med grunnløse konklusjoner. Specs i siggen har vært lov så lenge jeg kan huske, og de har dermed sannsynligvis vurdert hvor bra dette har fungert, og tatt en avstemming. Resultatet er jo entydig for hva medlemmene av forumstyret mener. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 poenget er at flertallet av brukerne ikke har problemer med å infinne seg med nye retningslinjer Hvilket flertall snakker du om? Flertallet av de jeg har chatta med og flertallet av innleggene her synes de nye reglene er unødvendige. Og ro deg ned litt....vi overlever selv om de nye reglene innføres....vi bare synes de er litt dumme. Og søte lille deg.....det er så teit å bruke den hersketeknikken din *gjeng med småunger osv..* Men nå må jeg spise.....cu Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Egil, det jeg tror er at de har tatt en avgjørelse på feil grunnlag. Jeg er også imot specs som går over maaange linjer, men man må da få lov til å skrive hva man vill så lenge man forholder seg til den angitte plassen (føler jeg har sagt det samme 10 ganger nå, men får jo aldri et motargument) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvilket flertall snakker du om? Flertallet av de jeg har chatta med og flertallet av innleggene her synes de nye reglene er unødvendige. Han snakker nok om folka som ikke har uttalt seg. De er jo nøytrale sålenge det motsatte er bevist. Om de er for deres forslag hjelper pent lite om de ikke uttaler seg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Her trur jeg Stine_ har helt rett og DrDoogie tar helt feil. Dersom man er PC interessert så følger man utviklingen og ikke lever på steinalder nivå. Kan jo like gjerne ha med økonomi å gjøre som andre ting, skulle gjerne hatt bedre pc ejg, men har ikke nok penger til å oppgradere vært år. AtW Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 oioi...her kom det mye mens man satt og spiste mat. det med småunger var jo satt veldig på spissen da, var ikke meningen at noen skulle bli lei seg pga det, men dere oppfører dere som om noen har tatt fra dere en kjærlighet på pinne. det er helt riktig som egil b. sier, det er en del tusen forumbrukere som ikke har uttalt seg i denne tråden, pga at de aksepterer de nye retningslinjene evt de ikke har lest dem (mest sannsynlig det siste). nå orket ikke jeg å telle alle nickene i denne tråden som gikk i mot de nye retningslinjene, men la oss si at det er 20 stk. er fremdeles en hele del som har lest og samtykket da vil jeg tro... hw.no er jo eid av noen ja, er alltid noen som står bak. når de har bygd opp et forum som dette, så skal vi være fornøyde med at de orker å drifte det for oss, oppgradere det for oss, og betale for hostingen for oss. at de da setter noen regler som de vil at vi skal følge synes jeg er helt på sin plass. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) at de da setter noen regler som de vil at vi skal følge synes jeg er helt på sin plass. Ja, helt enig med deg der. Men vi bare sier ifra at vi syntes at den regelen er litt teit. "Jammen," sier vel du. "Dere høres jo ut som om en flokk med småunger!" Ja, kanskje det, men det er fordi noen her syntes at den regelen er veldig dum, og det at vi ikke får noe skikkelig svar på hvorfor den kom gjør det ikke bedre. Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå