DrDoogie Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kravet er jo der allerede, maks 4 linjer (uansett hvor uklart det faktisk er) Mod'en avfeide påstanden med at specs sig'er ofte ble så store, men det er jo ikke det som er problemet, så lenge man holder seg innenfor de "4 linjer" så må man vel få skrive hva man vil (innen for norsk lov) Støtter deres sak hvis dere snakker om én linje, ellers sier jeg *gjesp* til "teh drama". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 og stine__: Tror du skal vente med å uttale deg om hvorvidt jeg er sta eller ikke til du evt. blir kjent med meg. Har lest mer om deg enn du aner Dagens beste.... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Og jeg synes du og DrDog bør komme med argumenter, og ikke bare si dere enige i sjefene her inne Det er dere som må overbevise oss (, og selvfølgelig forumstyret). Ikke omvendt. EDIT: Og med tanke på slikt som signaturen til KriFos så må jeg si at det sansynligvis er saken deres mer til ulempe enn gavn. Skal dere ha noen som helst sjanse for å overtale forumstyret må dere kunne handle proft. Endret 4. januar 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Dette var et pefekt eksempel på fordelen med spec i siggen Jeg driver og bestiller pc, og er fryktelig nysgjerrig på alt som finnes av komponenter. Skjønner? Folk surfer litt på trådene for å se hva slags maskinvare folk har, plukke opp litt kjappe tips her og der, og det blir for tungvint å gå inn på hver j*vla profil for å se hva slags maskinvare folk har da. Mener dette var nevnt tidligere i denne tråden. Mod'en avfeide påstanden med at specs sig'er ofte ble så store, men det er jo ikke det som er problemet, så lenge man holder seg innenfor de "4 linjer" så må man vel få skrive hva man vil (innen for norsk lov) Helt enig. Kan ikke skjønne problemet. Alt som kommer an på er jo rekkefølgen av tegn, og hvis du skriver rekkefølgen "AMD XP 2500+" i signaturen blir du kicket. Helt på jordet. Edit: Formulering Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har en 200MHz maskin. Hvilken relevanse har akkuratt den opplysningen for deg, og hvorfor ønsker du å se det i hver eneste j'ævla post som detter ut av meg, overalt på hele forumet? Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Det er utrolig praktisk å se hvordan komponter folk har når jeg leser trådene her inne. Hvordan skjermkort har spillerne...hvordan lydkort har musikkfolka...hvordan hovedkort har klokkerne...osv. For tre uker siden visste jeg ikke hva overklokking, Ram, hovedkort eller noen ting var, eller at det fantes noe annet enn Pentium. Nå er jeg helt klokkesjuk selv og har lært veldig mye om sammensetting av komponenter, takket være spec på siggene. Og du....ingen forlanger at du skal lese spec hvis du ikke har lyst. Det tar ikke lang tid å lære seg å overse de to-te bittesmå linjene det her er snakk om Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er dere som må overbevise oss (, og selvfølgelig forumstyret). Ikke omvendt. Det er det vi prøver på Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Et forsøk på konstruktivt forslag: Hva med å legge til en linje under brukernavn og antall poster osv med link til spec's dersom spec's er oppgitt? Det må man vel klare å få til. Hvis man vil, da... Godt forslag Men det mest korrekte hadde vel vært å legge det sammen med WWW, e-post, pm, ... knappene. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Svar meg på dette Moderatorer! Ta en poll på det da! Det er tross alt vi som henger på dette forumet, vi som må tåle dette hver dag, å se specs i siggen. Jeg syntes at brukerne skal få lov til å bestemme her jeg! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Et forsøk på konstruktivt forslag: Hva med å legge til en linje under brukernavn og antall poster osv med link til spec's dersom spec's er oppgitt? Det må man vel klare å få til. Hvis man vil, da... Godt forslag Men det mest korrekte hadde vel vært å legge det sammen med WWW, e-post, pm, ... knappene. men det blir jo ikke store forskjellen fra dagens løsning uansett. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) forskjellen måtte bli at linken kun kom frem hvis det eksisterte innhold. Men det er ikke en løsning etter min mening. EDIT: hadde brukt en forkortelse, og kom på at dette var imot reglene Endret 4. januar 2004 av Insomnis Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Her trur jeg Stine_ har helt rett og DrDoogie tar helt feil. Dersom man er PC interessert så følger man utviklingen og ikke lever på steinalder nivå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Her trur jeg Stine_ har helt rett og DrDoogie tar helt feil. Dersom man er PC interessert så følger man utviklingen og ikke lever på steinalder nivå. Det finnes også særdeles data-dyktige folk som klarer seg fint med en/flere linuxbox(er) på 200MHz.......... Edit: sorry, OFF topic.... Endret 4. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det har stor relevans for meg. Jeg er så enkel at jeg tror en med 200Mz er mindre opptatt av data enn en med 2000Mz. Her føler jeg det passer med kommentaren: Herregud. Forsiktig nå føler den posten var litt på kanten og kanskje i konflikt med paragraf 2 i retningslinjene. Husk vi ønsker en saklig diskusjon!! Nå sklir det vel snart ut, men de stenger vel ikke sin egen tråd ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 *Off-Topic* SELVFØLGELIG ER DET NATURLIG Å TENKE AT EN DATA INTERRESERT HAR EN BEDRE MASKIN ENN EN SÅNN MIDDELS INTERESSERT! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det finnes også særdeles data-dyktige folk som klarer seg fint med en/flere linuxbox(er) på 200MHz.......... Det var bare et eksempel, da....og jeg har selvsagt ikke peiling på linuxboxer Men du skjønner vel at SANNSYNLIGHETEN for at en med 2000Mz har mer peiling på data enn f.eks meg, som har 389Mz? Jeg lurer forresten på hvordan man understreker, slik at jeg slipper å skrive med så store stygge bokstaver *føler meg litt off-topic* Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg lurer forresten på hvordan man understreker, slik at jeg slipper å skrive med så store stygge bokstaver Du trykker på U-knappen helt oppe i venstre hjørne (til høyre for B og I) og skriver inn det du skal understreke, så trykker du på den igjen. Edit: Skrivefeil Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 5)Og hvor seriøst tar moderatorer om man sender en raport på en bruker? La oss nå si at jeg sendte om sparks (sry, du var så lett tilgjenelig, 5 linjer sigg), vil det bli gjort noe med det? Med alle de signaturene som bryter rettningslinjer her kan det bli mye arbeid. Er det ikke bedre å sende en PM til den brukeren da eller nevne det hvis du svarer på en tråd? De hører sikkert (de fleste i hvertfall) på en med-forum-bruker også da... Hvis du sier: "Northwave: pass på signaturen din, den er for stor. Du burde forandre den før moderator ser det!" (bare som eksempel) så hadde jeg hørt etter. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvor mange linjer har jeg i signatur? Kan noen fortelle meg det, jeg får plutselig beskjed om at jeg har 5?! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) G2Petter: Du har 5 linjer - En linje som er delt, et mellomrom, og enda en linje som er delt. Slik som dette: Dersom du mener at noen er en idiot fordi vedkommende tror "A," er ikke du da en idiot om "A" er rett? Ord brukes til tre ting: Å uttrykke tanker, å forklare tanker, og til å skjule at der ingen tanker er... Kanskje ikke orddelingen er riktig, men det er ihvertfall ca sånn det ser ut. Og NorthWave: "Northwave: pass på signaturen din, den er for stor. Du burde forandre den før moderator ser det!" Det var bare tillatt med skriftstørrelse 1... Edit: Skriveleif Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå