MiSP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) http://forum.overklokking.no/index.php?sho...=188307&st=200& Heisann... Hvor ble det av report-knappen? Var den den du tenkte på? Endret 5. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, 1 linje er ikke altid 1 linje..... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Åja, selvfølgelig... Forumet er bredere... Kommer vel an på skin'et du har valgt Én linje er ikke alltid én linje nei... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Kanskje ikke dette har så mye med signaturen å gjøre, men tråden omhandler jo faktisk retningslinjeje generelt, så jeg poster her. Der man kan velge personlig foto, står det slik: Denne seksjonen gir deg mulighet til å spesifisere et foto som vil vises i profilen din for andre medlemmer.Fotoet kan ikke være større enn kB, eller 100 ganger 100 pixler. Kan ikke være større enn kb? Hvor mange kb? Jada, det står i retningslinjene, men det hadde vært kjekt å ha det her óg Edit: Hvorfor har ikke forumet en funksjon som gjør at du kan, når du redigerer en melding, velge om det skal stå at den er redigert? Ikke at det spiller så stor rolle, men slik at ikke alle inleggene trenger å stå oppført som redigert bare fordi du fjerner en bokstav som var feil... Trenger vel bare å være en boks man haker av. Ikke at det spiller så stor rolle som sagt Endret 5. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel, nå har eg rapportert rundt 10 stk personer med specs i signaturen, når det først står i reglementet så skal det følges, alle som ein. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel, nå har eg rapportert rundt 10 stk personer med specs i signaturen, når det først står i reglementet så skal det følges, alle som ein. Javisst! Det skal være rettferdig og konsekvent, må vite! Opp alle jordens bundne treller! Opp og stå! Det skal ikke være forskjell på Jørgen Hattemaker og Kong Salamo! Rettferdighet, likhet, brorskap! Ikke glem slaget på Stiklestad i tusen og tredve! Kjør svinefylking mot et bolverk av urettferdig, undertrykkende, diktaturisk overgripende bolverk av maktsyke mennesker, tving dem til å gi seg og innse inkonsekvensen i deres urettmessige, knugende handlinger! Kjør på kjør på, gå igjennom hele forumet nå, dra synderne og landsforræderne frem i lyset, ikke la dem dø i synden - avslør forbryterne alle som en! STÅ PÅ KRAVA!* * Skyt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Personlig synest eg også at det ikkje burde være lov å ha mobiltelefoner i signatur, de er jo like masse specs som ein PC Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Denne seksjonen gir deg mulighet til å spesifisere et foto som vil vises i profilen din for andre medlemmer.Fotoet kan ikke være større enn kB, eller 100 ganger 100 pixler. Kan ikke være større enn kb? Hvor mange kb? Jada, det står i retningslinjene, men det hadde vært kjekt å ha det her óg Edit: Hvorfor har ikke forumet en funksjon som gjør at du kan, når du redigerer en melding, velge om det skal stå at den er redigert? Ikke at det spiller så stor rolle, men slik at ikke alle inleggene trenger å stå oppført som redigert bare fordi du fjerner en bokstav som var feil... Trenger vel bare å være en boks man haker av. Ikke at det spiller så stor rolle som sagt Det blir slik fordi vi har slått av muligheten for å laste opp bilder / avatarer til forumet. Lite å gjøre med det, dessverre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Når det gjelder definisjonen av 1 linje, er det noe vi diskuterer i styret akkurat nå. Vi vil sette en liten definisjon på hva 1 linje er, slik at det ikke skal herske noen tvil om det. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Personlig synest eg også at det ikkje burde være lov å ha mobiltelefoner i signatur, de er jo like masse specs som ein PC Det betyr jo at man også må forby, digitalkamera, videokamera, biler, motorer, og pda'er osv.... sensur er noe dritt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Personlig synest eg også at det ikkje burde være lov å ha mobiltelefoner i signatur, de er jo like masse specs som ein PC Det betyr jo at man også må forby, digitalkamera, videokamera, biler, motorer, og pda'er osv.... sensur er noe dritt... Akkurat, men eg meiner det er enten eller. Enten gjelder det alle kategorier, eller ingen. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er galt med signaturen min? Den følger retningslinjene... Personlig syns jeg den gamle var mye bedre, men jeg var tvunget til å fjerne den. Jeg må si at det er litt merkelig at vi ikke får lov til å ha specs i signaturer - da det heller burde slås ned på fæle, fargeglade, stygge og grusomme sigs... En sig er en hver brukers personlige ytring. Videre vil jeg få konstatert at det kanskje heller burde vært en grense på antall tegn og linjer i signatur, framfor slik det er i dag. Men nå er det en gang ikke slik det funker... Jeg får vel heller bare råde dere til å klikke unødvendig mye, og gå inn på min profil og sjekke specs - spess de med treg tilkobling vil jo dessverre få enda mer laste-tid ettersom vi alle vet at 56k modem (og lavere) ikke er verdens raskeste nei... Jaja... Men nå er jeg snart ferdig med siggen min, for vi kan altså ha fem tusen tegn, og når denne siggen bare inneholder 955 tegn, så har jeg enda en lang vei å gå! Men den ble nå i hvertfall under fire linjer! Pirates 2: Http://www.addictedtopirates.com litt mange linjer kanskje? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ikke med skriftstørrelse 3... Ble fire linjer Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Det betyr jo at man også må forby, digitalkamera, videokamera, biler, motorer, og pda'er osv.... sensur er noe dritt... Liste over din maskinvarekonfigurasjon er ikke tillatt; bruk feltet i din profil for dette. Det kommer jo selvfølgelig an på definisjonen av maskinvarekonfigurasjon.F eks en bil går vel heller under kjøretøy enn maskinvare. EDIT: ProZaC, hvilken browser bruker du? Med min (Mozilla Firebird), er den signaturen klart over 4 linjer. Endret 5. januar 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 "Straffes" brudd på signatur-regelen nå? Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ekstreme tilfeller: ja. Men i en kort overgangsperiode vil vi først og fremst sende PM. Endringen på retningslinjene ble annonsert på forsiden av Hardware, så de fleste skulle ha fått det med seg til nå. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det betyr jo at man også må forby, digitalkamera, videokamera, biler, motorer, og pda'er osv.... sensur er noe dritt... Liste over din maskinvarekonfigurasjon er ikke tillatt; bruk feltet i din profil for dette. Det kommer jo selvfølgelig an på definisjonen av maskinvarekonfigurasjon.F eks en bil går vel heller under kjøretøy enn maskinvare. EDIT: ProZaC, hvilken browser bruker du? Med min (Mozilla Firebird), er den signaturen klart over 4 linjer. Prøver bare å få frem et poeng da det er vanskelig å finne logikken bak regelen og hvordan den skal tolkes. Når det gjelder lengden på sig, kan vi vel droppe den diskusjonen intill forumstyrett kommer med en presisering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tydeligvis så vil jo antall linjer variere fra browser til browser og oppløsning til oppløsning, så korleis komme til enighet? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tydeligvis så vil jo antall linjer variere fra browser til browser og oppløsning til oppløsning, så korleis komme til enighet? egentlig ikke så vanskelig å få til. Man kan for eksempel si at signaturen skal være maks 4 linjer med inntil 70 synlige tegn på hver linje. Med koder osv kan signaturen maks være på 500 tegn. Skriftstørrelse 1. Dette skulle funke i de fleste browsere, og med de fleste oppløsninger. De som da får mer enn fire linjer ut av signaturene til folk har sannsynligvis problemer med det meste annet de surfer også. Forumstyre - leser dere? ;-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Lengre opp på siden står det: Når det gjelder definisjonen av 1 linje, er det noe vi diskuterer i styret akkurat nå. Vi vil sette en liten definisjon på hva 1 linje er, slik at det ikke skal herske noen tvil om det. Joda, vi i forumstyret leser. Spørsmålet er bare om brukerne gjør det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå