Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) hehe, jeg klarer ikke holde meg unna jeg knall kommentar Vegar! også må jeg bare legge til: siste nytt er at 200 bytes med et sitat eller humorinnlegg overføres nå raskere over modem enn hva teknisk informasjon gjør, dette takket være en ny unik komprimeringsmetode utviklet av Telenor. Hvem trenger bredbånd nå? EDIT: OK, må jo faktisk innrømme at hvis de faktisk får gjennomført dette, slik at alle som hadde specs sign, velger å fjerne denne og ikke ertstatte den med noe annet så vil de jo ha spart en del båndbredde, både hw.no og brukerne. Men selv kommer jeg nok til å fortsette å ha lang sig, før denne tråden hadde jeg 1 setning, nå har jeg 4! Endret 4. januar 2004 av Insomnis Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 La de som ikke ønsker å se/bruke tid på sig skru denne av. Det har det hele tiden vært mulighet for. Men dette ville jo medføre at man kanskje går glipp av alskens sitater o.l. - for å ikke snakke lenker til nettsteder der man kan kjøpe musikk andre brukere liker å høre på... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Saklige innlegg er alltid fordelaktig... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 La de som ikke ønsker å se/bruke tid på sig skru denne av. Det har det hele tiden vært mulighet for. Men dette ville jo medføre at man kanskje går glipp av alskens sitater o.l. - for å ikke snakke lenker til nettsteder der man kan kjøpe musikk andre brukere liker å høre på... Kanskje vi bare skulle fjerne hele signaturen, så slipper vi problematikken? Det er jo en grei løsning - og så slipper vi å bruke tid på denne tråden? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Man kunne jo satt signatur AV som standard. Også kan man ha maskinvare specs der og bare huke av for å skru den på de gangene du trenger det ! Hvis jeg husker riktig så var sign av som standard på det gamle forum. Men en slik vurdering skjer vel ikke før retningslinjene skal revideres? Man har vel ikke et møte for å vurdere et forslag ? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Saklige innlegg er alltid fordelaktig... Og det samme burde gjelde for avgjørelser om retningslinjer... Kanskje vi bare skulle fjerne hele signaturen, så slipper vi problematikken? Det er jo en grei løsning - og så slipper vi å bruke tid på denne tråden? Som jeg forsøker å si er det jo helt opp til deg selv om du ønsker å se dem eller ikke. Det denne tråden har blitt å handle om er det å velge for seg selv kontra sensur og diktatur. Uansett måtte man da fjerne punktet om sig i rettningslinjene noe som medfører en revisjon som ikke kommer på tale nå som vi endelig har fått nye retningslinjer. Ellers styrer du vel din egen tid. Du har jo sagt deg ferdig, så det burde vel gå bra å slutte å kommentere her. Hva meg angår nekter jeg å gi slipp på juleferien før 05.01.04 kl. 08:00 og ønsker dermed ikke å prioritere tidsforbruket mitt før den tid... Man kunne jo satt signatur AV som standard Da vil vi jo ende opp med at nye brukere aldri lærer musikksmaken til mer erfarne brukere, en situasjon ingen vil kunne være tjent med... -Vegar Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Her trur jeg Stine_ har helt rett og DrDoogie tar helt feil. Dersom man er PC interessert så følger man utviklingen og ikke lever på steinalder nivå. Nok en gang: Herregud. 1. Hvor tar dere det fra at jeg kun har én maskin? ( Barnehage-argumentasjon ) 2. Hvorfor mener dere at jeg ikke skal kunne ramse opp alle maskinene jeg har? 3. Hva betyr det, i overført betydning, at enkelte ting er irrelevante? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ein ting eg har stusset på, siden det ikkje er lov med specs i signatur, er det da lov med 10-15 mobiltelefoner som folk har hatt de siste årene? Kan eg f.eks. ramse opp støvsamlere som står på loftet? Dessuten ser eg stadig vekk folk med specs i signatur. Personlig har eg alltid vert for specs i signatur, men når det først er ulovlig så skulle det gjelde alle. Og ja, eg har rapportert. Endret 4. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 zeph: Vi får vente en måned eller så, så skulle de fleste ha fått det med seg. Og rapportering fungerer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg støtter å ta hardware spc.en bort fra signatur,og gjorde dette med en gang det nye forumet ble lansert,ser mangen andre som har gjort det også. Men det skal sies at moderatorene burde ha fjernet sine hardware specs,før denne revisjonen på retningslinjene kom,slik at dere går forann med et godt eksempel.Ser forsatt at det er mod.`er som har spec. en fremme. Jeg sier det ikke for å være pirkete,men jeg mener det bør være slik. Jeg leita litt rundt,og lurer på om feks et 3dmarks resultat i signatur vil være lovlig? Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 3dmark-resultater kan vi akseptere, da det ikke akkurat er hardwarespecs. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Etter å ha chatta på fjortiskanaler i ett år, så var det utrolig deilig å finne en plass med normale mennesker, men kanalsjefene er like overalt, ser jeg Jeg skjønner at det ikke er noen vits i å si hva man mener her inne, hvis man ikke mener det samme som guttene på toppen. Nå skal jeg ikke "kverulere" mer, som en av sjefene her kalte det, men et aller siste innlegg måtte jeg jo ha. Jeg tipper at sjefene her sitter med bredbånd, kjappe pc'er og mangler fullstendig kjennskap til hvordan vi ferskinger bruker disse sidene. Og du Yummi.....du vet sikkert hva en MB er, og hva en byte er, men du har ikke peiling på hva en "håndfull" er Jeg får nesten litt dårlig samvittighet av å bruke så mye av båndbredden deres med disse innleggene, så nå skal jeg lukke munnen. Fra nå av skal jeg alltid være enige med dere, uansett hva dere sier for noe dumt Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er signaturen min ulovlig, eller bare en god spøk? Eller en dårlig spøk? Og hvorfor? (ja, jeg spør seriøst, jeg kan nemlig ikke se at jeg har brutt retningslinjene, selvom jeg kanskje tøyer dem, eller bryter med intensjonen. Men så lenge det er under 4 linjer og 500 tegn, gjør jeg egentlig noe galt?) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er jo specs da, riktignok ikkje dine, men fremdeles specs Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 dsgf: det der er å provosere. Det tror jeg du skjønner. Stine__: Jeg synes det er helt OK at folk diskuterer avgjørelser som foretas av forumstyret, men kverulering og provosering har jeg intet til overs for. Men om det kommer et saklig innlegg, skal jeg ta det seriøst og til etterretning. Og jeg må få lov å si deg at du absolutt bør skaffe deg erfaring som moderator - da klarer du kanskje å se saken fra vår side også. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Etter å ha chatta på fjortiskanaler i ett år, så var det utrolig deilig å finne en plass med normale mennesker, men kanalsjefene er like overalt, ser jeg Jeg skjønner at det ikke er noen vits i å si hva man mener her inne, hvis man ikke mener det samme som guttene på toppen. Nå skal jeg ikke "kverulere" mer, som en av sjefene her kalte det, men et aller siste innlegg måtte jeg jo ha.Jeg tipper at sjefene her sitter med bredbånd, kjappe pc'er og mangler fullstendig kjennskap til hvordan vi ferskinger bruker disse sidene. Og du Yummi.....du vet sikkert hva en MB er, og hva en byte er, men du har ikke peiling på hva en "håndfull" er Jeg får nesten litt dårlig samvittighet av å bruke så mye av båndbredden deres med disse innleggene, så nå skal jeg lukke munnen. Fra nå av skal jeg alltid være enige med dere, uansett hva dere sier for noe dumt sier vel litt om din alder også.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 For øvrig: om jeg opplever mer fiendtlig kritikk mot meg nå, tar jeg fram ban-lista. Denne avgjørelsen ble fattet i fellesskap av forumstyret, ikke meg personlig. Så vennligst ikke gå i strupen på meg selv om jeg er en representant. Jeg er nemlig drita lei av å krangle om dette her, og jeg er enda mer lei av å måtte ta støyten. Vis litt hensyn. Og skal dere ha håp om å endre på dette, bør dere ha saklige og høflig formulerte kommentarer. Hvis ikke skaper dere bare ris til egen bak. Om denne tråden utarter seg i ytterligere negativ retning, vil den bli stengt. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men om det kommer et saklig innlegg, skal jeg ta det seriøst og til etterretning. Fett. Hva med å gi dem én linje til data-specs? Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 sier vel litt om din alder også.. Ikke snakk så høyt - og vennligst unngå slike kommentarer for ettertiden, er du snill... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Men om det kommer et saklig innlegg, skal jeg ta det seriøst og til etterretning. Fett. Hva med å gi dem én linje til data-specs? Don't push it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå