Tacritan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hepp, poster bare no små bilder her som viser hva som forplantet seg på innsida av vannkjølinga mi mens jeg var hjemme i jula og hadde slått av pumpe og pc og hele pakka. Ekkelt eyh? Litt 35% eddik skylt rundt i slangene og vasket bort med vann etterpå gjorde susen. Edit: Den gule fargen kommer av at jeg brukte et stoff i vannkjølinga som ga vannet en fluoriserende gul farge. Det likte tydeligvis ikke å stå stille i hele jula tho. :/ Endret 2. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hehe, minner om den antirøykereklamen med den blodåra som er full m/ fett. Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 mine slanger blir stygge uansett hva jeg har i dem :/ Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 mine slanger blir stygge uansett hva jeg har i dem :/ har du prøvd rent vann? (batterivann) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 mine slanger blir stygge uansett hva jeg har i dem :/ har du prøvd rent vann? (batterivann) destillert vann... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har destillert vann(batterivann) med 10% frostveske i, funker som bare det. Fint ble det også Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har destillert vann(batterivann) med 10% frostveske i, funker som bare det. Fint ble det også Hvorfor frostvæske? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 For å unngå enorme mengder bakterier i vannet, som kan føre (ganske sikkert) til alger og belegg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Men hvis han har destiller vann så slipper han vel det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 nope, det kommer jo bakterier støv etc i vannet fra luften og bakteriene gror... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ååååyyy Hehe, minner om den antirøykereklamen med den blodåra som er full m/ fett. hehe :lol: LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå