vikingfk Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 abit har lagt ut bios oppdatering av NF7-S 2.0 bios id 21 denne innholder oppdatering av bios til den s-ata kontrolleren på hovedkortet noen som vet hva som er oppdatering/forbedret på s-ata kontrolleren Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nope, men takk for tipset Ny bios er aldri å forakte. (vel, jeg kan vel fort få bite i meg de ordene når det gjelder nf7-s, men what tha heck, vi prøver lell!!) DrErling Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, jeg får ikke engang lastet den ned! Noen som gidder legge den ut på en *litt* lettere tilgjengelig side enn abit.com.tw sin? DrErling Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 DrErling du må manuelt laste den ned selv og pakke den ut, også la flashmenu oppdatere fra fil.... er ikke alltid det kan være like lett hele tida Lenke til kommentar
espenf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Vel, jeg får ikke engang lastet den ned! Noen som gidder legge den ut på en *litt* lettere tilgjengelig side enn abit.com.tw sin? Her har du den: **lenke slettet** Endret 7. januar 2004 av espenf Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Neh, d10 er den eneste som duger, evnt den hackede med bios fix Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har prøvd den? Har nå oppdatert til bios versjon 21 Litt synlige endringer er i det i både lasting av s-ata disker og i s-ata bios Hvis du bare har en s-ata disk tilkobliet, kommer IKKE "disk not found" opp lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå