TarAldar1on Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Hei, Kjøpte ny gaming PC for en måneds tid siden, har ett problem hvor PC'n fryser når den ikke er i bruk. Jeg har sjekket at alle drivere er oppdatert, samt at alt av oppdateringer i Windows er installert. Videre har jeg endret strøminstillinger slik at PC ikke går i dvale eller skrur av skjermen som jeg har plukket opp som ett tips for og hindre dette. Ingenting har hjulpet hittil. Hva kan være galt? Siste steg vil vel være en reinstallasjon av windows for og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Stasjonær PC eller laptop? Hva mener du med at den fryser når den "ikke er i bruk"? Hvor lang tid tar det fra den er "i bruk" til den fryser? Tar det like lang tid hver gang? Hvordan ser skjermen ut når den har fryst? Er det fremdeles bilde av desktop eller er den sort? Må du tvinge maskinen av ved å holde inn av-knappen til den sluknet? Lenke til kommentar
TarAldar1on Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 Hei, Det er en stasjonær PC. Om det tar like lang tid hver gang vet jeg ikke. Men jeg vil si at den står ca en halv time før den fryser. Bilde av desktop vises, og jeg må holde inn av-knappen for og avslutte. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Pc som fryser, altså ikke blåskjerm, bare at det fryser, viser seg ofte å være feil med os disken. Regner med du har en SSD til os disk? Har du installert noe verktøy for os disken, f.eks Magician for Samsung sine SSD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå