Stonescream Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Skal sende en font til en annen på mail, men får ikke kopiert fonten fra font mappen i windows. Ligger det noe bekyttelse på dette, eller er det bare å enable noe ett sted? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Skal egentlig ikke være kopisperre, men den er sikkert sperret for flytting/sletting hvis den er i bruk. Prøv å start i sikkerhetsmodus og kopier den der. Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Proev evt aa bruke kommandolinjen, dersom windows explorer skjuler fonts-katalogen eller nekter aa kopiere font-filer. Jeg klarer i hvert fall aa kopiere fonter uten problemer. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Har alltid hatt lyst til å lage ein font som eg kaller døpefont.. :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-07 10:06):Hei!Har alltid hatt lyst til å lage ein font som eg kaller døpefont.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå