sluffy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg lurer på hvordan jeg får plasert et bilde midt på siden (horisontalt og vertikalt) og så skal det i tillegg fungere som en link? gjerne med style-tags, så slipper jeg å lage css-fil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Horisontalt er vel bare align="center". Vertikalt kunne jeg en gang i tiden, men det har man visst glemt. Søøøøøøøøøøøøk.................... Btw; At det er en hyperkobling har lite å si for plasseringen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 jeg har stort sett ikke gjort annet ennn å søke... finner bare horisontalt (som jeg kunne fra før) noen andre som har peiling? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hadde ett script som gjorde det for en stund siden. tror jeg fant d på hotscripts, noe med water eller.no du kan sjekke der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg har stort sett ikke gjort annet ennn å søke... finner bare horisontalt (som jeg kunne fra før) noen andre som har peiling? Søk her på forumet, spørsmålet har vært oppe før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå