Pluto Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kopierte nettopp inn outlook.pst filen fra min gamle maskin og inn i den nye (outlook 2002). Men ved skriving av ny mail får jeg følgende feilmelding når jeg klikker på adresseikonet som skal hente opp alle adressene: Noen som vet hvordan jeg fikser dette?? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ingen? Har prøvd å knote litt her nå, men uten resultat. Ja ja, nå stikker jeg til syden en uke, en uke uten hw.no på meg Endret 4. januar 2004 av Pluto Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har du definert hvor Outlook skal hente adresser fra? Tenker da på "Kontaktlisten" kontra "Adresselisten" kontra "Egne/andre lister".............. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Vet du hvor i outlook gjør jeg dette da?? Selve adressene ligger der og alt fungerer forsåvidt, men ikke når jeg skal hente de opp ved skriving av mail (ref bildet øverst). Limte inn adressene til denne adressen: C:\Documents and Settings\Jan Atle\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook\Outlook.pst Det gikk jo greit men får som sagt feilmelding som nevnt når jeg skal skrive mail.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du må gå i egenskaper på Outlook - og definere hvor outlook skal hente adressene fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå