Theo343 Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Ellers nå, 6 dager uten svar på prøven for kompisen. Han angrer jo bittert på at han tok testen nå. Får han ikke svar snart må han utsette tannlegetimen igjen. Endret 23. august 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Theo343 skrev (4 minutter siden): Ellers nå, 6 dager uten svar på prøven for kompisen. Han angrer jo bittert på at han tok testen nå. Hvilken by? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 (endret) 11 minutes ago, Oddvardm said: Hvilken by? Gamle akershus. Mer spesifikt ønsker han nok ikke. Han fikk beskjed om at man også kan få prøvesvarene i helgen (fra helsenorge) så han håper å få det i løpet av dagen. Endret 23. august 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Theo343 skrev (2 minutter siden): Gamle akershus. Gamle akershus fylke https://snl.no/Akershus_-_tidligere_fylke . Nå Viken. Det er et stort fylke. Hvilken kommune? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 (endret) 1 minute ago, Oddvardm said: Gamle akershus fylke https://snl.no/Akershus_-_tidligere_fylke . Nå Viken. Det er et stort fylke. Hvilken kommune? Lillestrøm uten å bli mer spesifik enn det (utvidet ved siste sammenslåing). Endret 23. august 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Theo343 skrev (26 minutter siden): Ellers nå, 6 dager uten svar på prøven for kompisen. Han angrer jo bittert på at han tok testen nå. Får han ikke svar snart må han utsette tannlegetimen igjen. Vel det som er positivt er at det er lite sannsynlig at testen er positiv da, men han bør jo få svaret slik at han får gå på tannlegetimen sin selvsagt. Når er den? Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Theo343 skrev (6 minutter siden): Lillestrøm uten å bli mer spesifik enn det (utvidet ved siste sammenslåing). Godt nok. Her er web siden til Lillestrøm kommune. https://www.lillestrom.kommune.no/Koronainformasjon-fra-lillestrom-kommune/koronatesting/#testsenter. Der står det at svaret skal være ferdig og formidlet via SMS i løpet av et par dager. 200% avvik på tid. Vet du noe om hvor vanlig dette er? Kan de hatt problem med sms? Ikke riktig nummer etc? 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 2 hours ago, Fnugle said: Vel det som er positivt er at det er lite sannsynlig at testen er positiv da, men han bør jo få svaret slik at han får gå på tannlegetimen sin selvsagt. Når er den? Mandag morgen kl. 9. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 (endret) 2 hours ago, Oddvardm said: Godt nok. Her er web siden til Lillestrøm kommune. https://www.lillestrom.kommune.no/Koronainformasjon-fra-lillestrom-kommune/koronatesting/#testsenter. Der står det at svaret skal være ferdig og formidlet via SMS i løpet av et par dager. 200% avvik på tid. Vet du noe om hvor vanlig dette er? Kan de hatt problem med sms? Ikke riktig nummer etc? Når han tok testen bekreftet han navn, adresse og telefonnummer på et skjema de leste fra. Men jeg kom over en side hvor det stod "Store forsinkelser på testsvar, ikke ring koronatelefon med spørsmål om dette". Forsinkelsen ligger hos ahus. Ergo gjelder nok dette da alle tester som sendes til ahus. Endret 23. august 2020 av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Sist jeg ble testet fikk jeg ingen varsel på hverken telefon eller SMS men svaret lå under prøvesvar på "Min Helse" på Helsenorge.no . 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 (endret) 2 minutes ago, Evil-Duck said: Sist jeg ble testet fikk jeg ingen varsel på hverken telefon eller SMS men svaret lå under prøvesvar på "Min Helse" på Helsenorge.no . Ja det var det han også fikk beskjed om på teststasjonen så han sjekker prøvesvar siden flere ganger daglig. Eneste stedet jeg vet man får sms er aleris når jeg selv testet meg der i sommer med halsbetennelse osv. Endret 23. august 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå