Data-Freaken Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hei hei alle sammen....eg har nettopp kjørt en virus test med norton anti 2004 trial....eg fikk vite eg hadde en orm på IRC channel.....den får eg dessverre ikke slettet!!! eg kan ikke logge meg inn på IRC kanaler mens den e der...har dere forslag!!!!!..... please Lenke til kommentar
svalset Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei.. vet ikke helt hvilken orm du har... men vill gjort følgende: Gå inn på: Norman Blasterfix Så går du ned til Detection and removal og følger prosedyren der... vet som sagt ikke hvilken orm du har.. så kan ikke garantere at det virker.. Stian Lenke til kommentar
Konge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Oppgrader samtidig til siste versjon av mIRC om det er dette programm du bruker på IRC da tidligere versjoner har en kjempebug som noe kan utnytte . bla bla Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) har du prøvd med en scan med *the cleaner* programmet, for å se om den finner noe? programmet finner du her: http://www.moosoft.com/thecleaner/cleaner4.exe det hjalp i allefall meg når jeg hadde problem med irc "ormer" og den slags. Endret 4. januar 2004 av praut86 Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Stikk på Efnet ( irchomelien.no ) og kanalen: #dmsetup Der får du hjelp Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du har sikkert ett script i remote som msg'er alle som joiner, unload det scriptet.. Er du ikke kjent med remote scripts så er det like greit å slette mIRC, så installere på nytt Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du kan jo prøve #dmsetup på Efnet.De er behjelpelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå