Simen1 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg fant litt mer grafikk jeg vil dele. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) 6 hours ago, Simen1 said: Jeg fant litt mer grafikk jeg vil dele. Det som forundrer meg litt her er søramerika og india vs. afrika. Endret 8. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg bumper denne gamle tråden med ny grafikk. 2 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg er overrasket over hvor stor andel Europa har i forhold til USA/Nord-Amerika. Mistenkes det underrapportering fra USA eller er det bare flere i Europa som er smittet og dør? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Nedward skrev (3 timer siden): Jeg er overrasket over hvor stor andel Europa har i forhold til USA/Nord-Amerika. Mistenkes det underrapportering fra USA eller er det bare flere i Europa som er smittet og dør? Det er en god del flere mennesker i Europa enn i USA, og høyere befolkningstetthet. Det er nok underrapportering på dødsfall begge steder, men spesielt i USA vet man at svært mange dødsfall ikke er telt med i statistikken. I sommer mener jeg det var anslått et sted mellom 50-90k Covid-døde som ikke var rapportert, og naturligvis antas det tallet dessverre å være høyere nå. Her er en amerikansk studie fra i sommer som anslår at 28% av Covid-dødsfallene til da ikke var med i Covid-statistikken: https://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/2767980 Endret 6. desember 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå