Gå til innhold

GPRS kostnader og trekk

Anbefalte innlegg

For dere som har ADSL,husk at dere kan ligge på senga å bruke GPRS gratis hvis dere lar pc'en stå på.Bare lag en blåtann oppkobling så kan dere surfe super hurtig med mobilen så lenge dere vil.

Endret av Morten B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For dere som har ADSL,husk at dere kan ligge på senga å bruke GPRS gratis hvis dere lar pc'en stå på.Bare lag en blåtann oppkobling så kan dere surfe super hurtig med mobilen så lenge dere vil.

Du bruker vel knaptnok GPRSen da vel? ;) Og hvis du allikevel sitter med en PC, så er det vel lite vits generelt å bruke mobilen. Såfremt du da ikke har planer om å laste ned...EN DEL :D

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på de som har dårlig gryn og som ligger på gutteromet enda.De kan koble seg på pappas pc som står i et annet rom å laste ned puppebilder,filmklipp mm.

Amatør...

Har du dårlig med gryn, så sitter du ikke med en mobil med BT. Har du godt med gryn, så sitter du med en ultraportabel, gjerne brukt, med WLAN.

Lenke til kommentar

hmmm..

Har opprettet et tilkoblingspunkt, med brukernavn "internet.netcom.no", og etters standard instillinger, som jeg skal bruke til agile mess.

Jeg starter opp agile, og velger msn, og deretter tilkoblingen min, men etter det, når jeg har trykka på connect, så står det bare "establishing connection to master server" leeenge... Hva gjør jeg feil ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Det samme skjedde med meg på min 3650, der greide jeg ikke å fikse det.  :( Men jeg har ikke problemer med min 6600. Bruker du 3650 eller 6600? Jeg tror ikke Agile messenger virker helt på 3650. :thumbdown:

Agile Messanger funker fett med 3650, her den selv (som jeg mer enn gjerne bytter i en t610/z600, send pm om noen er interesert ;) ).. Men funker ikke med telenor, så du må finne en annen opperatør å koble deg opp mot.

Måtte legge inn litt godt kamuflert reklame :p

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...