M.B. Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) For dere som har ADSL,husk at dere kan ligge på senga å bruke GPRS gratis hvis dere lar pc'en stå på.Bare lag en blåtann oppkobling så kan dere surfe super hurtig med mobilen så lenge dere vil. Endret 4. januar 2004 av Morten B Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For dere som har ADSL,husk at dere kan ligge på senga å bruke GPRS gratis hvis dere lar pc'en stå på.Bare lag en blåtann oppkobling så kan dere surfe super hurtig med mobilen så lenge dere vil. Du bruker vel knaptnok GPRSen da vel? Og hvis du allikevel sitter med en PC, så er det vel lite vits generelt å bruke mobilen. Såfremt du da ikke har planer om å laste ned...EN DEL Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tenkte på de som har dårlig gryn og som ligger på gutteromet enda.De kan koble seg på pappas pc som står i et annet rom å laste ned puppebilder,filmklipp mm. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 akkurat! det er påtide at det blir ei fast avgift på gprs. slik som det er i utlandet Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg får ikke Agile Messenger til å funke på min n-gage... Den klarer ikke å koble seg til hovedserveren, og sier så at jeg må sjekke gprs-innstillingene mine... Hva er galt? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hvilken operatør har du ? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Chess! Skjønner ikke helt dette jeg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hm, har du sjekket websiden til chess ? de må ha innstllingene der Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Problemet er ikke at ikke gprs'en min ikke fungerer, for den fungerer helt fint! Det er kun agile messenger som ikke fungerer! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er det WAP eller GPRS som funker helt fint? WAP oppkobling funker kun på WAP, ingenting annet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tenkte på de som har dårlig gryn og som ligger på gutteromet enda.De kan koble seg på pappas pc som står i et annet rom å laste ned puppebilder,filmklipp mm. Amatør... Har du dårlig med gryn, så sitter du ikke med en mobil med BT. Har du godt med gryn, så sitter du med en ultraportabel, gjerne brukt, med WLAN. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ellers bruker du bare pcen D; Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mottatt: 58 kBSendt: 37 kB dette kostet meg 9,45 kr Den summen kunne du delt på 6,7 hvis du hadde brukt vanlig abonnement. Dette gjelder ikke telenor ringkontant, der betaler du 0,015 øre pr kb når du har lastet ned over 500kb. Lenke til kommentar
Prox Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmmm.. Har opprettet et tilkoblingspunkt, med brukernavn "internet.netcom.no", og etters standard instillinger, som jeg skal bruke til agile mess. Jeg starter opp agile, og velger msn, og deretter tilkoblingen min, men etter det, når jeg har trykka på connect, så står det bare "establishing connection to master server" leeenge... Hva gjør jeg feil ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det samme skjedde med meg på min 3650, der greide jeg ikke å fikse det. Men jeg har ikke problemer med min 6600. Bruker du 3650 eller 6600? Jeg tror ikke Agile messenger virker helt på 3650. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvis vi tar utgangspunkt i 160 tegn (slik som i en SMS) og Ringkontant, hvor mye vil det da koste per melding i MSN? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 noen som kan linke til dette programmet? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 noen som kan linke til dette programmet? Her, for eksempel Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Det samme skjedde med meg på min 3650, der greide jeg ikke å fikse det. Men jeg har ikke problemer med min 6600. Bruker du 3650 eller 6600? Jeg tror ikke Agile messenger virker helt på 3650. Agile Messanger funker fett med 3650, her den selv (som jeg mer enn gjerne bytter i en t610/z600, send pm om noen er interesert ).. Men funker ikke med telenor, så du må finne en annen opperatør å koble deg opp mot. Måtte legge inn litt godt kamuflert reklame Endret 3. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå