Gå til innhold

GPRS kostnader og trekk

Anbefalte innlegg

sitter å tester agile messenger med kontantkort ;D tør ikke med abb mitt ;D

har nå vært oppkoblet i 1 time og 10 minutter.

statsen er nå:

Mottatt : 30KB

sendt : 12KB

når jeg ringer kontofon, får jeg beskjed om at jeg har 50 kr igjen... samme beløpet som jeg ladet opp med i stad...

så spm mitt er: når trekkes pengene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke trekt meg noe enda )=

tellern står nå på:

tid: 4 timer 33 minutter

mottatt: 66kb

sendt: 29kb

men det som er rart er at gprs tellern min har bare steget med 0,03 mb... dette er merkeli...

har virkelig snakket MYE !!!!!!!

Lenke til kommentar

Det er noen som har hacket deg, og har satt opp ftp server, som kjører i bakgrunnen uten at du merker det... :lol:

Errae: Kan bli litt vanskelig for operatøren å trekke deg mens du er oppkoblet. Du må nok koble deg av før du kan bli trekt.

Om du har snakket virkelig mye, så trenger ikke det å være mer enn 30KB... 30KB tekst er MYE.

Lenke til kommentar

Mitt netcom kontantkort gikk helt ned til -21 kroner, og da kunne jeg fortsatt bruke GPRS!

Jeg fikk altså gratis gprs så lenge jeg ville... Trengte å ringe litt med det til slutt da, men det virket så lenge jeg ikke trengte ringetid..

Lenke til kommentar

Det er nesten bare ascii text som blir sendt over Agile messenger på gprs og da skal du chatte MYE for å komme opp i 1 mb .. hehe

Det meste av trafikken på Agile går nok til diverse protocoler og anna snacks som sendes til den store stygge ulven (Microsoft)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...