kefirgut Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Tenker på å forbedre gossen.no Har tenkt på følgende. -Fast bredde? -Midstillt/venstre? -Flytte menyen til venstremargen -css meny med under kategorisering. Noen som har eksempler på noe slikt? - Tenkt på å lage "les mer" mulighet for nyheten, og liste dem ut på annen måte, td to og to nyheter vedsiden av hverandre Noen som har forlsag på hva jeg skal gjøre for å forbedre gossen.no? Linkgossen.no Endret 2. januar 2004 av kefirgut Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bytt til fast bredde, da vil jeg foreslå 750px eller max 760px. Da passer den fint inn på oppløsningen 800x600! Midtstill siden! Det er hvertfall, som jeg kan se, en feil på menyen som går under headeren. På Ord & Uttrykk forsvinner den siste k'en bak pilen som går nedover! Men dette blir ikke noe problem hvis du velger å flytte menyen til venstremargen, noe jeg vil anbefale at du gjør! Kanskje du også kunne flytte reklamen som kommer midt på siden nederst på siden??? Angående Les mer... mulighet finnes det ett meget enkelt nyhetscript som heter CuteNews 1.3.1. Dette er lett å forandre template på osv... Håper jeg kom med noe konstruktivt! MvH OfficerJ P.S: Hva med å skaffe seg en litt mer fresh header? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg syntes den var fin jeg.. Headeren var kanskje litt kjedelig.. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 P.S: Hva med å skaffe seg en litt mer fresh header? Det har ikke vært så enkelt å lage en header tidligere, siden er da 100% bredde. Mend dette blir da bedre dersom jeg skifter til fast bredde. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 OfficerJ sa egentlig alt jeg skulle ha sagt, takk for det. stilen din er lik stilen på denne siden: hjelperdeg.no bare at hjelper deg har litt kulere layout (synes jeg) muligens noe du kan ta med på neste oppdatering på sida Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bare hyggelig å kunne hjelpe til;) Jobber med ett design nå for tiden, gleder meg til å få kritikk for det! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva med å kvitte seg med den reklamebanneren ? tror ikkje du kommer til å tjene så mye penger på den att du MÅ ha den . Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det eneste som egentlig trengs å endres, er den horisontale dropdownmenyen, som ikke er videre pen. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes reklamen og dropdown menyen bør fjernes fort som fy! Du tjener neppe alt for mye på den reklamen og den ødelegger mye av siden! Helt enig med PixelImp! Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 begynner dette å ligne litt på noe? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg likte den gamle bedre... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er en ok start! Men menyen var ikke særlig stilfull, lag noe mer ut av den, kanskje lage den litt bredere! LAG NY HEADER! Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Joda en ny header må på plasss, det er helt klart. Har du/eller andre noen kilder til menyer, i css. Har vurdert det med bredden på menyen. Om du ser på siden slik den er i dag, er det en del elementer som mangler på det "nye designet": Siste fra forum og mulignes tilfeldig bilde må/bør være med. Tenker på om jeg skal legge det i en marg til høyre for innholdet eller, nedom menyen. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 har nå gjort en god del forandringer, og fixet opp forskjelligt. link. Hvordan ser det ut? Hva med fargevalget? Om noen har lysst å lage en ny header er det bare å sette i gang. Bilde materiale finnere dere under bilder på gossen.no Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) for å være erilg syns jeg den forrige var bedre Endret 4. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Beklager, men dette går helt feil vei... Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Har rettet opp en god del. Hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 /me synest ivertfall du bør beholde dynamisk bredde. Gjør noke med banneren/headeren , den er litt tom og kjedelig.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm.. jeg likte ikke skriften i menyen på den opprinnelige siden.. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Var vel heller ikke den oprinnelige siden jeg ønsket kritkk på heller. det var denne nye siden jeg ønsket tilbakemeldinger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå