Zenly Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg er i starten av 30årene og kommer til å nå 300 000 kr spart på min BSU konto neste år. Kan jeg fortsatt ha pengene stående på BSU konto og nyte godt av BSU-renten? Hvis ja, vil jeg fortsatt få denne renten etter fylt 34 år? Siden BSU renten er høyere enn boliglånsrenten så gir det mening å heller ha pengene på BSU konto enn å betale ned på boliglån? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Du kan ha pengene stående. De fleste banker setter imidlertid ned renten etter at du har fylt 34. Så lenge BSU-renten er høyere gir det mer mening å ha pengene på BSU. Hvis renten settes ned vil det typisk ikke være tilfelle. 1 Lenke til kommentar
Zenly Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Supert, tusen takk for raskt svar. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Sparebank1 beholder renten til du er 36 tror jeg. Sbanken også. Men det blir stadig færre som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå