akelbo Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Crytek har avduket PC-eksklusiv «Can it Run Crysis?»-modus. Nytt Crysis Remastered-skjermbilde viser hva slags grafikk spillet kan levere Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Hvem er det som egentlig sitter og venter på en remaster av Crysis? Spillet var kult da det kom, men er vel ikke like interessant i dag? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Buddy Dakota skrev (4 minutter siden): Hvem er det som egentlig sitter og venter på en remaster av Crysis? Spillet var kult da det kom, men er vel ikke like interessant i dag? Tja. Tester det nok ut, så fremt det er vel veldig billig. Har jo allerede spilt igjennom serien, så betale full pris igjen er uaktuelt Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Buddy Dakota skrev (1 time siden): Hvem er det som egentlig sitter og venter på en remaster av Crysis? Spillet var kult da det kom, men er vel ikke like interessant i dag? Det hadde vært kult med et helt nytt crysis 1. Historien er bra, men AI var helt jævlig. Øya er også veldig liten. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Prøvde å spille det i fjor for første gang. Det var kjedelige saker. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Blir spennende om det spillet drar nytte av flere en 2 kjerner og SLI\crossfire, slik det er i dag sliter crysis å heletatt starte og gir ikke optimal ytelse. Blir bra hvis spillet støter DX12 for DX 9 eller 10 er jo ganske gammelt? eller vulcan? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg synes ikke det er spesielt imponerende noe av det jeg har sett av spillet så langt... Skal bli interessant å se mere men det er litt "meh" for min del.. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Jeg har storkost meg i mange timer med Crysis 1! Warhead var mer så som så, men 1'ern har vært en klassiker for meg lenge (Crysis 2 var *blæh!* og Crysis 3 var *meh*). Jeg gleder meg til en Crysis Remaster. "Can it run Crysis?" begynner å bli oppbrukt nå, så vi trenger en "remaster" der også. Men det må være å få kjøpt hos GoG - jeg rører ikke andre klienter. Endret 12. september 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå