NoBo Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Get TV fungerer ikke hos meg nå i kveld, verken på Get boX, via Apple TV eller på mobilen via appen. Dvs. Get boXen er tilkoblet coax så å følge live-sending fungerer men ikke noe av det som går over IP (TV-guide, ‘Mitt innhold’ etc.). Lurte først på om det var ruter eller annet lokalt som skapte problemet men når jeg prøvde via Get-appen på mobilen og kun var tilkoblet mobilnett fikk jeg samme problem. Så, andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 Kan svare meg selv; Nevnte tjeneste(r) var vel borte i et par timer men fungerer igjen nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Kan ikke se noen innmeldte feil, men det kan jo være midlertidig problem i feks borettslaget ditt eller i området ditt. Godt det fungerer nå da. MEn merkelig at det ikke fungerte på Apple TV heller, den skal vel gå via nettet. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Er no kødd her som begynte ca i går tidlig, wifi og tv-tidsforskyvning som du nevner virker ikke. Men er nok noe jeg må ringe inn om. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 Merko skrev (25 minutter siden): Kan ikke se noen innmeldte feil, men det kan jo være midlertidig problem i feks borettslaget ditt eller i området ditt. Godt det fungerer nå da. MEn merkelig at det ikke fungerte på Apple TV heller, den skal vel gå via nettet. I og med at det ikke fungerte når jeg prøvde med appen på telefonen og kun var tilkoblet via mobilnettet så antar jeg at feilen lå mer sentralt enn hos meg/borettslagets nett/provider. EpleTV-en var det første jeg prøvde etter at boXen (som den ofte gjør) hikket ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå