Odd R. Valmot Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Vivaldi innfører pauseknapp i nettleseren Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Quote Det er selvfølgelig bare nettleseren som pauser. Ikke de andre programmene som også være oppslukende for oppmerksomheten. Sitter du i en videokonferanse via for eksempel Zoom, er det dessverre ikke bare å trykke på pauseknappen, selv om mange nok har ønsket seg en slik funksjon. Dette er nesten for dumt til å kommentere. Vil bare opplyse at jeg kjører Arch Linux med Xfce som desktop environment. Når jeg setter markøren på bakgrunnen og scroller ned, forsvinner alle programvinduer. Når jeg scroller opp, blir de synlige igjen. Det som er et "problem" i sitatet ovenfor, er dermed løst. Antagelig finnes det tilsvarende funksjoner i andre grafiske grensesnitt. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg tror muligens spøksensoren din er satt på pause. Eventuelt har du en særdeles proaktiv desktop, som er i stand til å pause mennesker på andre steder i verden. For det er normalt ikke slik at hvis du scroller folk ut av skjermen, stopper de opp der de sitter i andre enden. 1 Lenke til kommentar
oppat Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Bra ide synes ihvertfall jeg. Typisk kombinert med "tid for å gå en tur bort til kaffemaskinen for å få litt trening". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå