kUaMooMoo Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Heisann. Sikkert mange andre poster her inne om akkurat det samme spørsmålet, men lager en til ? Jeg er helt ny når det kommer til dette med smartpærer. Har Google nest minier og nest wifi med innebygd nest mini. Har noen erfaringer med IKEA trådfri og Philips hue opp mot Google Assistant ? Hvordan funker disse sammen opp mot Google Assistant? Det neste spørsmålet vil være pris. Philips sine produkter koster en god del mer en IKEA sine. Er det verdt prisforskjellen? jeg ser for meg å kunne styre lys og mulig solskjerming noen tips og tilbakemeldinger hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Det er bedre lys i Hue sine, men om det er verdt det tror jeg bare du kan avgjøre. Du kan kjøpe en av hver, så ser du fort om forskjellen er verdt det for deg. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg har begge, hue i leiligheten og trådfri i huset. Hue er helt klart bedre, men overpriset. Trådfri fungerer bra men har en tendens til å pipe(noen pærer) og noen pærer har mistet kontakt og må inkluderes på ny. Hue har vært utrolig stabilt. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 Okei. Så Hue er noe mer stabilt. Det jeg har fått inntrykk av så langt også. Hvordan er levetiden på pærene. De holder en god stund? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 kUaMooMoo skrev (11 timer siden): Okei. Så Hue er noe mer stabilt. Det jeg har fått inntrykk av så langt også. Hvordan er levetiden på pærene. De holder en god stund? har ikke klart å ødelegge noen foruten skader. Så aner ikke Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg har HUE og er veldig fornøyd med det. utvalget er vel større med HUE også, med tanke på kontakter og what not som kan integreres. Tittelen på videoen er misvisende men Linus tech tips har en sammenligning av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå