Gulliksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hey! Sitter her med et lite problem.. Installerte NFSU på pcen til en kompis av meg men problemet er at når vi startet spillet så blir skjermen svart i noen sekunder så går den ut i windows igjen.. Noen som vet hva dette kommer av ? Specsa hans er: Asus P4C800 P4 2.6Ghz HT Radeon 9800pro (win 2k) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 be han skifte regional instillingene til Engelsk (australia) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hey! Sitter her med et lite problem.. Installerte NFSU på pcen til en kompis av meg men problemet er at når vi startet spillet så blir skjermen svart i noen sekunder så går den ut i windows igjen.. Noen som vet hva dette kommer av ? Specsa hans er: Asus P4C800 P4 2.6Ghz HT Radeon 9800pro (win 2k) Hvis du hadde brukt søke funksjonen, kunne du funnet 1 millard slike poster. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøv eventuelt svensk, da slipper man engelsk pm/am klokke Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 mine prinsipper tilater ikke sånt jeg har australsk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eller last ned siste patch. 1.3. Da trenger man ikke engelsk region. Ihvertfall ikke jeg Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Sorry !! Var stressa så glemte hele det region greiene Men det er no tull at de ikke kan selge en norsk verson, den jeg kjøpte var engelsk og en kompis av meg kjøpte den svenske. Det var litt morsomt, men men.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eller last ned siste patch. 1.3. Da trenger man ikke engelsk region. Ihvertfall ikke jeg Hvor finnes denne? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den er faktisk håpløst vanskelig å finne.. men her er en url til min post om problemet.. der var et par gode svar her Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøv eventuelt svensk, da slipper man engelsk pm/am klokke Jeg har den på engelsk, det er jo BARE region som blir engelsk ikke klokka som du sier. Jeg har normal norsk klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå