xrays Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Idag klarte jeg å tedde do med for mye papir og bare papir. Dvs klarte å dytte med stake. Trodde alt var åpent og ok, men viste seg at det er tett lengre bak der staken ikke når, hva gjør jeg da?? ? Endret 6. september 2020 av xrays Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Noe slikt kanskje, avløpsrenser. Hvor mye er mye? Vakuumpumpe / sugekopp. En god dæsj med Zalo, dette må stå en stund. Zalo er svært effektivt på mindre forstoppelser. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 har du brukt vanlig kjøkkenpapir/tørkepapir,og ikke toalettpapir,så vil du sikkert slite med og åpne det igjen,mulig det går med sugekopp,ellers så er det sikkert like raskt og løsne toalettet om det kun er fuget fast Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Dra opp én gang til, så lenge du er temmelig sikker på at det ikke vil flyte over. Det legger trykk på der det er tett, så er det en prosentsjans for at det løsner. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Prøv å bruke toalettbørste som du ville brukt en sugekopp. Det har funket for meg, men da med en kanskje mindre tett dass.. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Når do blir tett av forskjellige årsaker, så fyller jeg en bøtte med vann og tømmer vannet fort i do Det fungerer mye bedre enn å holde på med staking eller pumping, og raskere Lenke til kommentar
xrays Skrevet 7. september 2020 Forfatter Del Skrevet 7. september 2020 toro6 skrev (8 timer siden): Prøv å bruke toalettbørste som du ville brukt en sugekopp. Det har funket for meg, men da med en kanskje mindre tett dass.. Takk for alle svarene, her var det sugekopp som hjalp til å åpne opp, ved rask pumping. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Hvorfor har du "papir og bare papir" i toalettet? Husk at du aldri skal putte Torky eller kjøkkenpapir i dassen, det er vevd papir og kan virkelig sette seg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå