Gå til innhold

hardisk problemmer

dTd

Anbefalte innlegg

hei har et litte(stort problem) jeg har en hardisk på 60 gb. jeg fikk ikke starta opp window 98 så jeg gikk in i dos og skulle formatere den men den ville ikke.. så sletta jeg partisonene og opprettet en ny.. når jeg skal formatere den så begynner den så kommer de opp prøver og gjenopprette partisjon foreks 44587 og så holdern på i flere timer og den går videre og vider 44590 foreks.. men blir aldrig ferdig.. og når jeg kjøren sammen med en annen hardisk i windows så for jeg en feil at e er ikke tilgjenlig.. hva skal jeg gjøre?? trenger hjelp fort??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hællæ jeg har fått hardisken i gang på sett og vis.. jeg har fått 32gb men den er på 60.. hva er feil.. og når jeg kjører scandisk i dos så er det drit mange skadete sektorer.. er det bare og kaste driten eller er det håp.. pleas hjelp meg

Endret av wappyteam
Lenke til kommentar
jeg har fått 32gb men den er på 60..

Høres ut som du har satt en jumper feil. Går an å sette en jumper slik at HD'n blir gjenkjent som 32GB. (32GB clip). Og scandisk kan vise megafeil om harddisken ikke er ordentlig formatert.

En siste utvei er å få tak i et lavnivå-formateringsprogram og bruke det til å sjekke for bad-sectors, markere disse og lavnivåformatere HD'n på nytt. Funker ikke dette er det nok over og ut for HD'n.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

hællæ maxtor hardisk har det samme problemet men nå så får jeg den til og gå.. men når jeg instalere/kopiere filer så fucker sæ og lager rare lyder.. begynner ve ca 1 gb.. hva skjer.. har brukt powermax den failer på tester hva skal jeg gjøre.. pleas help me

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...