ilpostino Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Nå leste jeg bare raskt over men mye av grundet er på grunn av endringene som er implementert fra Android 10 til 11. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) 14 hours ago, ilpostino said: Nå leste jeg bare raskt over men mye av grundet er på grunn av endringene som er implementert fra Android 10 til 11. Jeg trodde også at oppdateringen bare var litt kjip, men det viser seg at det er mer enn det... https://www.reddit.com/r/SonyXperia/comments/lbt2eh/what_is_this_massive_bench_score_downgrade_for/ (se dokumentasjon i link litt ned i tråden som viser at veldig mange telefoner får ytelsen redusert med 33%) Endret 4. februar 2021 av Axefjord Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Dere som har telefonen, er ikke skjermen veldig lang og smal? Den fremstår nesten feilproporsjonert: https://phonesized.com/compare/#1182,1669,1559,1568 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Var uvant i to dager men er gull nå synes jeg. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 ilpostino skrev (1 time siden): Var uvant i to dager men er gull nå synes jeg. Hva er fordelen med en slik skjerm da? 1 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 1 hour ago, hekomo said: Hva er fordelen med en slik skjerm da? Enklere å gripe, bedre for lister og annet vertikalt innhold. Minuset er jo at bilder mm. blir mindre, og det er vanskeligere å nå toppen av skjermen. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Oppdatere til Android 11 tidligere i dag. Blir spennende å se forskjellene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Fikk opppdateringen i dag. Stor forbedring i opplevd ytelse! Ting som å bla i Chrome-faner og switche mellom spill og andre apper går utrolig raskt og smooth. Muligens noe mer batteridrain enn før, men merker ikke stort til det. Chat-bobler er og integrert fint. Ellers ikke merket så mye forskjell.. Lenke til kommentar
Njallh Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Til dere som har erfaring med Sony 5II, hvor godt er hovedkamera og selfikamera? Hvor dårlig er det i dunkelt lys? Er kameraet bedre eller dårligere enn hos Huawei p30 pro? Lenke til kommentar
larris Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Njallh skrev (38 minutter siden): Til dere som har erfaring med Sony 5II, hvor godt er hovedkamera og selfikamera? Hvor dårlig er det i dunkelt lys? Er kameraet bedre eller dårligere enn hos Huawei p30 pro? Min erfaringer at P30 Pro er jevnt over bedre og langt bedre på zoom og macro. Lenke til kommentar
Njallh Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Fryktet det er slik, men håpet på det motsatte. Mener du Huawei p30 pro er en bedre mobil enn Sony 5II? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 (endret) 14 hours ago, Njallh said: Fryktet det er slik, men håpet på det motsatte. Mener du Huawei p30 pro er en bedre mobil enn Sony 5II? Ja, jeg mener ihvertfall det. Eneste sony'en gjør bedre på er at den ikke stenger app'er så ofte som Huawei, samt bedre farger på kamera. Edit: og kjappere CPU og skjerm. Huawei har bedre batteritid, kamera, bred skjerm, mindre bugs Endret 25. februar 2021 av Axefjord 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Har nettopp skaffet meg oppfølgeren til nr en som jeg klagde på tidligere i denne tråden. Mye enklere å bare sveipe opp og ned med den nye. Forhåpentligvis blir det flere godbiter som jeg legger merke til senere. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Vel, jeg fant ut at skjermen nok ble for smal for meg. Og jeg hadde rett. Jeg er veldig glad for at jeg valgte en annen telefon med bredere skjerm. Smalere skjerm hadde blitt veldig uhensiktsmessig for min del. Men jeg håper de som kjøpte seg denne har glede av den da. Den var bare ikke for meg pga. altfor smal skjerm. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Test i What Hi-Fi. 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå