Gjest 761af...549 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Hei. Noen med sånn streng bak tennene som har merket at den blir misfarget etter noen år? Min vises litt fra forsiden av tennene og jeg mistenker at fortennene mine har blitt litt misfarget av den grunn. Synes det er skikkelig kjipt. Det vises hver gang jeg åpner kjeften. Blir litt sånn at jeg ikke klarer å smile skikkelig på grunn av det. Hadde en uvane med å skjule tennene mine fra før pga. overbitt. Klarte å legge fra meg den uvanen etter reggis, men nå kommer det tilbake kjenner jeg. Dårlig med penger for tiden på grunn av covid. Har rett å slett ikke råd til å gå til tannlegen. Lurte på om det er noe jeg kan gjøre med dette selv? Fjerne misfargingen? Vurderte nesten å male strengen hvit haha, men det er litt drøyt og vanskelig å gjennomføre. Noen tanker? Bilde: https://ibb.co/VpfVHb4 Beklager kvaliteten, men som dere ser er den noe misfarging på gang baki der. Please send hjelp. Anonymous poster hash: 761af...549 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke merket noe til misfarging på min. Men det vokser godt med tanstain som tannlegen skraper bort vært år når jeg er inne til vanlig kontroll. Kan tanstein gi misfarging? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Tannstein er vel brun/beige-aktig ja, så det kan absolutt gi misfarging. Spesielt når man har sånn streng er det viktig å dra til tannlegen årlig for å få fjernet tannstein. Vet ikke hvor lenge det er siden TS var hos tannlegen, men det kan nok være tannstein ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå