knarkenFBK Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Når jeg leser om et emne, står det hva man skal lære, hvilke studier det er obligatorisk i, osv, osv, men helt nede så står det "Undervisningssemester: 4. semester (vår)" Hva skal det bety? Endret 6. september 2020 av knarkenFBK Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Sannsynligvis at det er et emne man tar i 4. semester (som da som regel blir våren i andre klasse). Lenke til kommentar
knarkenFBK Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 (endret) 4 minutes ago, Buddy Dakota said: Sannsynligvis at det er et emne man tar i 4. semester (som da som regel blir våren i andre klasse). Det som forvirret meg er at jeg har en liste over emner som tas Våren 2021, men så finnes det emner blant de som skal tas på den tiden, der det står for eksempel: 6. semester (vår). Dette får meg til å tenke at det er noe annet som foregår her Endret 6. september 2020 av knarkenFBK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå