Neofixx Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Hei. Kar på 34 år søker folk å spille Warzone og lignende med. Er ikke spesielt god, men syns det er sabla gøy. Helst folk som er 25+ Har Discord og jeg spiller på PC. Endret 6. september 2020 av Neofixx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Om du ikke finner noen aktuelle spillere så kan jeg anbefale Call of duty's offisielle discord kanal. Lenke til kommentar
Neofixx Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Om du ikke finner noen aktuelle spillere så kan jeg anbefale Call of duty's offisielle discord kanal. Har tittet der også. Men tenkte å prøve her for å finne noen norske lettere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Neofixx skrev (1 minutt siden): Har tittet der også. Men tenkte å prøve her for å finne noen norske lettere Den ser jeg. Håper du finner noen her da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 32 år. Spiller på ps4 og søker noen å spille med. Mic er must Cod navn er christoffero89#2174301 Lenke til kommentar
Mikkelinski Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Søker flere norske til å spille warzone. discord - mUe5hxUA Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Om noen ønsker flere gæmlisser å spille med, vi er mellom 20 og 50 (hovedsakling på 40-tallet) som trenger litt flere siden det ikke alltid er lett å finnedager i uka å spille på. Spiller for det meste Warzone, men trener en del i multi. Greit nivå på noen, men det er variabelt i regimentet. Hadde derfor vært bra med noen flere flinke som kan løfte nivået videre. (Neida, vi leter ikke etter å bli carried.) Send en melding her om det kan være fristende å teste med karer i "sin beste alder". Vi benytter Wire for comms (funker bra på mobil, pc osv). Lenke til kommentar
BOX Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Hei @Pop Gjerne det, hvordan "melde" seg inn? Ps: ny på forumet og når jeg forsøkte å sende deg melding stod det bare "0 meldinger å sende" Endret 6. desember 2020 av BOX Lenke til kommentar
Alex85 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Pop skrev (På 5.12.2020 den 15.36): Om noen ønsker flere gæmlisser å spille med, vi er mellom 20 og 50 (hovedsakling på 40-tallet) som trenger litt flere siden det ikke alltid er lett å finnedager i uka å spille på. Spiller for det meste Warzone, men trener en del i multi. Greit nivå på noen, men det er variabelt i regimentet. Hadde derfor vært bra med noen flere flinke som kan løfte nivået videre. (Neida, vi leter ikke etter å bli carried.) Send en melding her om det kan være fristende å teste med karer i "sin beste alder". Vi benytter Wire for comms (funker bra på mobil, pc osv). Blir gjerne med, sender du meg en om jeg får ikke sendt 😅 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 11 hours ago, Alex85 said: Blir gjerne med, sender du meg en om jeg får ikke sendt 😅 Supert, sender deg en pm. Lenke til kommentar
Nick92 Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Hallois. Add meg gjerne som venn, så kan vi spille sammen når det passer :) Nick#8602650 Lenke til kommentar
cerbSWE Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Hej. Vi har en clan mest för warzone men gäller oxå hela cod. Enda kravet är att man är över 30år. Så vi är typ 25-50 aktiva spelare. Sök upp Facebook gruppen https://www.facebook.com/groups/evilgummiebears/?ref=share och ansök om att bli medlem där. Du kan kontakta mig om du har frågor. Lenke til kommentar
Ingvar82 Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Pop skrev (På 5.12.2020 den 15.36): Om noen ønsker flere gæmlisser å spille med, vi er mellom 20 og 50 (hovedsakling på 40-tallet) som trenger litt flere siden det ikke alltid er lett å finnedager i uka å spille på. Spiller for det meste Warzone, men trener en del i multi. Greit nivå på noen, men det er variabelt i regimentet. Hadde derfor vært bra med noen flere flinke som kan løfte nivået videre. (Neida, vi leter ikke etter å bli carried.) Send en melding her om det kan være fristende å teste med karer i "sin beste alder". Vi benytter Wire for comms (funker bra på mobil, pc osv). Hei er 38 år og leter etter folk å spille med,hadde vært gøy å fått joinet Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 7 hours ago, Ingvar82 said: Hei er 38 år og leter etter folk å spille med,hadde vært gøy å fått joinet PM sendt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 On 1/9/2021 at 11:14 PM, Nick92 said: Hallois. Add meg gjerne som venn, så kan vi spille sammen når det passer Nick#8602650 Lagt til. Lenke til kommentar
Mr_Oppedal Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg kan gjerne slenge meg på en kveld og to, og i helgene hvis det er plass Lenke til kommentar
cerbSWE Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Sök dig in till på evil gummiebears, sök upp oss på Facebook om du är över 30. Alla skills välkomna Lenke til kommentar
vestfeb36 Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Pop skrev (På 5.12.2020 den 15.36): Om noen ønsker flere gæmlisser å spille med, vi er mellom 20 og 50 (hovedsakling på 40-tallet) som trenger litt flere siden det ikke alltid er lett å finnedager i uka å spille på. Spiller for det meste Warzone, men trener en del i multi. Greit nivå på noen, men det er variabelt i regimentet. Hadde derfor vært bra med noen flere flinke som kan løfte nivået videre. (Neida, vi leter ikke etter å bli carried.) Send en melding her om det kan være fristende å teste med karer i "sin beste alder". Vi benytter Wire for comms (funker bra på mobil, pc osv). Hei. Hvis dere har plass til en til blir jeg med :) Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 16 hours ago, vestfeb36 said: Hei. Hvis dere har plass til en til blir jeg med PM sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå