QHamp Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Pinlig problem, men skjønner ikke den knappen det refereres til i nytt spill (PGA Tour 2K21) Se bilde av knappen, og bilde av mitt keyboard. Noen ide?? Tror den kalles "tilde" men ingenting ligner på keyboardet.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Mellom enter og Å Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Mulig du må holde inne Alt (Gr) eller Ctrl i tillegg også. Dette ser ikke ut som en direktetast. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Kan også være tasten til venstre for 1, den er tilde på engelsk/US tastaur Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Tastatur er litt ulike i layout og fra land til land hvor tilde knappen er. Som nevnt så kan det også variere om man må trykke Alt eller Ctrl i tillegg. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hvis det er stress å finne frem kan du vel alltid remappe den til en annen tast på innstillinger i spillet? 1 Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 5. september 2020 Forfatter Del Skrevet 5. september 2020 Fant ut at jeg kunne skru av in-game tips, for å få det bort. Men skal også få testet ut forslagene her?Merkelig å velge en så vanskelig tast for dette...kan heller ikke mappe denne funksjonen. Når jeg Googler ser jeg folk i andre land/tastaturer også sliter Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Det er tilde symbolet som er til høyre for Å knappen din. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 QHamp skrev (1 time siden): Fant ut at jeg kunne skru av in-game tips, for å få det bort. Men skal også få testet ut forslagene her?Merkelig å velge en så vanskelig tast for dette...kan heller ikke mappe denne funksjonen. Når jeg Googler ser jeg folk i andre land/tastaturer også sliter Eit problem ein gjerne ser på spel utvikla i USA. Det er ein ganske enkel tast å treffa på amerikansk layout, og ein har ikkje teke omsyn til at han er vanskeleg eller umogleg å nå in game på mange europeiske tastatur (Shift og Alt Gr fungerer som regel ikkje som modifier keys inne i spel, så me får problem om utviklaren har nytta ein del spesialteikn som spelkontrollar). Om du ikkje kan mappa han om blir alternativet å skifta til US English som inndataspråk før du startar spelet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå