Gå til innhold

Lønnsnivå 4 store EY, KPMG, PWV, Deloitte

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan lønnsnivået er for de fire store fremover? Jeg er tilbudt jobb i consulting hos en av de fra august 2012, med 410k i året i lønn.

Er det mulig å diskutere på lønnen som nyutdannet? Jeg går sivilingeniør på NTNU nå, og 410k ligger godt under Teknas startlønn utgangsounkt.

Edit: som konsulent

Endret av amplizz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke så store muligheter for å få en bedre grunnlønn som nyutdannet i de fire store. Det du derimot kan gjøre er å jobbe overtid og gjøre jobben din bra slik at du har noe å slenge i bordet neste år når du kan få høyere lønn.

Hva ligger Teknas startlønn på? Er dette kun grunnlønn eller med overtid, bonuser og frynsegoder?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mye lønnen varierer i de forskjellige stillingene, men regner med at startlønnen er nokså lik for alle nyutdannede. Jeg skal begynne som revisor i en av de fire store, og fikk tilbud om 400k da jeg skrev under for et halvt år siden. (Denne lønnen gjenspeiler det jeg ville fått om jeg hadde startet for et halvt år siden. Jeg starter om tre år.)

Tenker det samme som Payung når det kommer til startlønn i de fire store. Regner med at de har en ganske standard startlønn for alle nyutdannede, og at den er ganske lik de fire imellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...