KTM RC Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hei, jeg kjøpe nylig en ny pc og har installert windows 10 pro på Pcen, problemet er at jeg fikk det igjennom en venn som igjen kjøpte det fra ebay og jeg antar at produkt nøkkelen er en kopi fra den ekte nøkkelen. Jeg sliter med å ikke klare og installere programmer og annen utenfor microsoft sin egen butikk. spørsmålet er vis jeg allerede har windows 10 pro installert og kjøper en windows 10 home produkt nøkkel og installerer windows 10 home, hva vil skje da? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 (endret) Hva er det du sliter med å installere, og hvilken feilmelding får du? Dette høres ikke ut til å være et problem med ugylding lisensnøkkel. Endret 5. september 2020 av NoTrace Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Du må installere korrekt windows versjon for nøkkelen du har, så det vil ikke fungere å bruke en home nøkkel på winpro installasjon. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 (endret) Windows sier fra om den ikke har lisens. Lisensen du legger inn må være av samme type som det du har installert. Om du kjøper Home lisens så må du installere home versjon (lastes ned fra microsoft via et program som legger det på en minnepinne) Endret 5. september 2020 av Svein M Lenke til kommentar
KTM RC Skrevet 5. september 2020 Forfatter Del Skrevet 5. september 2020 Så jeg installerte windows 10 home på en minne pinne og plugget den inne i den nye pcen, men produkt nøkkelen jeg installerte var en windows 10 pro Lenke til kommentar
El burro Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Siden du ikke kan installere andre programmer enn det som er på Microsoft Store så høres det nesten ut som om det er Windows 10 S. https://support.microsoft.com/nb-no/help/4020089/windows-10-in-s-mode-faq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 (endret) kristoffer.M skrev (3 timer siden): Så jeg installerte windows 10 home på en minne pinne og plugget den inne i den nye pcen, men produkt nøkkelen jeg installerte var en windows 10 pro Du må som flere skrev her installere Windows 10 Pro om du har en pro nøkkel, eller visa versa. Endret 5. september 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
KTM RC Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 Vis jeg har en minnepinne med windows 10 home installert på, må jeg kjøpe en windows 10 home nøkkel? Lenke til kommentar
KTM RC Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 Det står også at enheten min ikke kjører i s-modus Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Du kan vel installere Windows 10 Home edition, og legge inn Windows 10 Pro nøkkel. Det skal da gjøres en in-place upgrade. Lenke til kommentar
KTM RC Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 Vis jeg går til "settings" - "update & security" - "activation" og trykker på knappen "change product key" til en annen windows lisens som home, hva vil skje? vil den tidligere windows nøkkelen ikke brukes lengre og den nye blir brukt? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ja, og du laster ned/installerer Windows 10 Pro features. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå