div_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg mener startit er dyr.......litt for dyr på noen områder, men grei å ha om du MÅ ha en vare, som ikke koster så alt for mye.(siden de har vanlig butikk også) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Komplett er litt dyrer enn ps data men komplett har alt.... Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Komplett ligger vel litt over de andre i pris ja, men jeg syns siden deres er såpass ryddig, og kundeservicen er god nok til at jeg fortsatt velger å handle der... Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) #slettet# Endret 6. januar 2004 av SantaCruz Lenke til kommentar
div_ Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Komplett er ok på pris..kommer vanligvis under "topp5" av ting jeg har kjøpt, eller søkt etter pris på:-)) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Komplett ligger vel litt over de andre i pris ja, men jeg syns siden deres er såpass ryddig, og kundeservicen er god nok til at jeg fortsatt velger å handle der... Det har du rett i Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Personlig liker jeg psdata best, men de fører desverre ikke Abit hovedkort. Kjøper derfor hovedkort av komplett.no som er relativt greie å handle med. Servicen er hakket bedre hos psdata enn hos komplett. Et STORT + til psdata for muligheten for å betale med visa kort. des,OUT! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvor interessant er det å vite hvem som er dyrest i gjennomsnitt i grunnen? Diskusjonen har jo uansett vridd seg til hvem som er billigst.. Personlig foretrekker jeg MPX fordi jeg har fått meget god service der i tillegg til at jeg kan velge ekspresspakke og betale med VISA. PSData er også ålreit, men har litt dårlig utvalg på visse produkter. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har handlet både hos PSData og Komplett. Favoritt? jeg heller litt mot Komplett pga mer oversiktlig og informativ web shop. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bestiller ofte igjennom Itegra (forhandleravtale på jobben), men de har høye gebyrer og frakt hvis du gjør småkjøp, så derfor handler jeg også endel hos MPX. De er billige, veldig raske, bra webshop-løsning og bra service (har returnert varer og byttet defekte uten det minste problem). MPX anbefales fra denne kroken Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 komplett er litt dyrere en andre men jeg liker servicen og retursystemet deres. og et STORT pluss er at allt man har kjøpt lagres på kontoen der. komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå