-=Petter=- Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Hei Er med å drifter en hundepark. Der bruker vi VippsGo butikk del, der vi har lagt inn det vi selger. Vi selger uten fortjeneste, derfor har VippsGo vært genialt, da det ikke har kostet noe, annet en de magiske 2.25% som dem selvfølgelig skal ha. Er det noen som har forslag til en gratis tjeneste vi kan gå over til, men som fortsatt kan betales med Vipps, eller noe annen løsning? Setter pris på all hjelp. Petter Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) Hva med å bruke vipps sitt system da? Edit: så ikke at du mente gratis, er vel en grunn til at vippsgo ikke gikk rundt. Endret 4. september 2020 av Emsal Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 4. september 2020 Forfatter Del Skrevet 4. september 2020 Emsal skrev (18 minutter siden): Hva med å bruke vipps sitt system da? Edit: så ikke at du mente gratis, er vel en grunn til at vippsgo ikke gikk rundt. VippsGo er ikke gratis, de tar faktisk 2.25% på all omsetning. De har jo ingen løsning fra og med 1. Desember. ? Derfor jeg da spør her Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 3 minutes ago, -=Petter=- said: VippsGo er ikke gratis, de tar faktisk 2.25% på all omsetning. De har jo ingen løsning fra og med 1. Desember. ? Derfor jeg da spør her Litt sent merker jeg. Håper du finner svar Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 4. september 2020 Forfatter Del Skrevet 4. september 2020 Takk for det ? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Stripe tar 2.4% + 2kr. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 4. september 2020 Forfatter Del Skrevet 4. september 2020 Vil beholde vipps som betalingsløsning. Ikke enkelt å flytte de "gamle" over på nye systemer. Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Det reklameres med at alle disse kan bruke Vipps. Har ingen erfaring med noen av dem. https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/bedrift/ta-betalt-i-butikk/ta-betalt-med-vipps/alternativer-til-vippsgo/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå