flabben Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er mulig, men hvordan og hva heter programmet som er lettest og bruke, og hvor får man det? That's the question! (PLZ! Svar raskt trenger det til ett proskjekt som skal leveres i neste uke! ) Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CamTasia Studio 2.0 Try it free for 30 days Bruker det selv fungerer fint Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Den siste var jo fulstendig konge da! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hmm, får nesten teste camstasia da, har bestandig brukt fraps jeg Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bruker de programmene mye ressurser? Kan man feks ta opp fra krevende spill? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bruker de programmene mye ressurser? Kan man feks ta opp fra krevende spill? Det vil jeg tro. Mener man får rundt 4-5 fps, om ikke mindre, så dette er nok uaktuelt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den siste var jo fulstendig konge da! Ja. Det var "digg"! Men noen tips til hvordan man tar opp fra f.eks. windows mediaplayer. (Bildet blir svart) Eventuelt noen innstillinger til selve programmet eller windows media player? Hvordan ta opp fra spill med dette programmet? (får bare warning: 1 fps , og det taes bare opp i windows! ) Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 det er en instilling i programmet ( en hake) Det står noe sånt anti bugging eller noe sånt, og den må være på det motsatte av det den er fra før *hunsker IKKE helt* Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Camstasia funka jo ikke til spill da, funka også dårlig til å ta opp fra Windows Media Player. Fraps er jo laget for å ta opp ifra spill. Men jeg vil legge til at camstasia var bra hvis man skal lage en opplærings-guide i windows el noe. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Last ned geekplay og record. Så kjører du filen du får gjennom geekplay igjen og kjører bildene som du har recordet i f.eks videomach. NB: dettte funker kun på HL-mods. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Last ned geekplay og record. Så kjører du filen du får gjennom geekplay igjen og kjører bildene som du har recordet i f.eks videomach.NB: dettte funker kun på HL-mods. det gjør det absolutt ikke!!!!!!!!! "jeg lagde pinnemannfilm" i videomach!!!!! det bare til og legge en rekke bilder etter hverandre....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå