The Avatar Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 At ein syklist som er definert som køyretøy og derfor kan benytte vegbana ikkje kan benytte kollektivfeltet utan å være kollektivtransport burde vell ikkje vere ein overraskelse? Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 The Avatar skrev (6 minutter siden): At ein syklist som er definert som køyretøy og derfor kan benytte vegbana ikkje kan benytte kollektivfeltet utan å være kollektivtransport burde vell ikkje vere ein overraskelse? En syklist kan bruke kollektivfelt, det er ingen endring på den forskriften 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Han burde i det minste hatt en person bakpå sykkelen for å ligge i kollektivfeltet. Syntes alle som kjører slik at de lager kø burde slippe forbi de som ønsker å kjøre raskere. Det gjelder alt fra traktorer til lastebiler og folk som har sin helt egne oppfatning om hva som er forsvarlig fart. Sykelister inkludert. Selv slipper jeg ofte folk forbi når jeg kjører motorsykkel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå