Gå til innhold

Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALL air slår det der, med litt focus fire (manuell styring av hvem de skal ta). Chims angriper ikke air i det hele tatt, og archs gjør relativt lite skade.

 

Wyvs slår det, hippogryphs (ikke riders) slår det, gargs banker det ned i støvlene, og kanskje til og med dragonhawkriders med rett bruk av shackles brude fikse den biffen.

Lenke til kommentar

No har det seg slik at eg pleier og spille på battle.net :S Spiller dagleg lan mot lillebroren min og har alltid knust han. Etter han blei Night Elf og bjynte og bygge stappet med Hippogripher med archera oppå knuser han meg konstant. Til og med min Wyverns knuste han på nokon få sekunder uten problemer. Ka er beste taktikken for og slå han da ?

Lenke til kommentar
No har det seg slik at eg pleier og spille på battle.net :S Spiller dagleg lan mot lillebroren min og har alltid knust han. Etter han blei Night Elf og bjynte og bygge stappet med Hippogripher med archera oppå knuser han meg konstant. Til og med min Wyverns knuste han på nokon få sekunder uten problemer. Ka er beste taktikken for og slå han da ?

Hvis du spiller med orc, prøv med berzerkers og batriders. Og farseer med chain lightning.

Lenke til kommentar
No har det seg slik at eg pleier og spille på battle.net :S Spiller dagleg lan mot lillebroren min og har alltid knust han. Etter han blei Night Elf og bjynte og bygge stappet med Hippogripher med archera oppå knuser han meg konstant. Til og med min Wyverns knuste han på nokon få sekunder uten problemer. Ka er beste taktikken for og slå han da ?

Du har ikke nok wyvs, EOD.

 

Går du wyvs bør du teche rimelig fort, og fokusere på dem. Du vil gjerne ha en ranged helt (FS eller SH, eventuelt seabitch, hvis du tenner på cheese), og du vil ha MINST to beastiaries, helst tre. Du vil skaffe deg en expansion rimelig fort, for wyvs er dyre. Du vil også komme deg til T3 så fort som overhodet mulig, fordi envenomed spears gjør underverker for effektiviteten til wyverns.

 

Sist men ikke minst, unngå å angripe før du har MANGE wyvs, først når du har en 10-12 stykk med venom er du klar for ting. FF (focus fire) er din venn, og det er alt-tasten også.

Lenke til kommentar

Fuglene til humans (husker ikke navn..) de slayer det meste.. bygg opp en 2-3 av bygningene som produserer disse og du vil så og si være uslåelig, ha noen riflemens i tillegg. Eller du kan prøve med WitchDoctor helten til Orcene, ta den beste abilityen pump den til lvl 3, og kjøp masse headhunters. så stormer du basen til fienden, samler troppen, og bruker den beste abilitien :D

Lenke til kommentar
Fuglene til humans (husker ikke navn..) de slayer det meste.. bygg opp en 2-3 av bygningene som produserer disse og du vil så og si være uslåelig, ha noen riflemens i tillegg.

Snakker du om gryphonriders, noe jeg går ut ifra at du gjør, så er jeg sterkt uenig.

De er altfor trege.

De er dyre.

De har ikke nok helse i forhold til pris og supply.

De har magic attack, noe som gjør at orc er de eneste som kan slite litt med det (og hvis de skulle det kan de bare masse zerkers, og så er de sikra også).

 

Snakker du om dragonhawkriders, noe jeg håper og tror du ikke gjør, så er jeg fullstendig uenig, ettersom de er altfor svake, og har for lite attack. Men de er fine mot tung air.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...