Bil453 Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Hei! Jeg vurderer og kjøpe en minibuss (10 seter og 1850 kg egenvekt) til familien. Vi er ikke så mange så trenger ikke alle setene, jeg har også bare førerkort for klasse B. Er det mulig å ta vekk noen seter og gjøre det om til personbil som kan kjøres med klasse B? Max på personbil vet jeg er 8 passasjerer pluss fører, og 3500 kg. Tusen takk for hjelp og svar! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Det burde gå fint, så lenge totalvekt blir under 3500? Har bare erfaring med omvendt, å sette inn baksete i varebil, men det var ikke noe veldig vanskelig hos vegvesenet. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Skal gå helt fint det. Maks for personbil er 9 seter og ikke 8 btw. Har en 9 seter her som jeg har ett sete nr. 10 jeg kan sette inn om den skulle bli reg. som minibuss. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Rolf_X skrev (13 timer siden): Skal gå helt fint det. Maks for personbil er 9 seter og ikke 8 btw. Har en 9 seter her som jeg har ett sete nr. 10 jeg kan sette inn om den skulle bli reg. som minibuss. 8 passasjerere + fører = 9 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå