Psykake Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Jeg har bodd i leiligheter i hele mitt liv sammens med en alenemor som alltid har leid. Har ikke ikke blitt lært nyttige og praktiske ting som f. eks maling, snekring, gressklipping, kantklipping osv. "Nylig" (2 år siden) kjøpte jeg et relativt nytt hus sammens med min samboer(samme situasjon som meg) Huset er bygget i 2008. Når vi kjøpte det var huset i meget god stand og det er det fortsatt, men jeg vet at det krever en del vedlikehold for å holde det slik. Googler meg i hjel hver gang noe skal gjøres. Som f.eks når jeg skulle vaske, skrape, pusse og male terrasserekkverk. Spør gjerne de ansatte hvor jeg kjøper materialer, men de går aldri helt i dybden, føler jeg. Ender gjerne med at jeg føler jeg er for nøye siden jeg bruker så lang tid på å bli ferdig. Ønsker innspill fra erfarne huseiere. Hvordan holder dere styr på vedlikehold av huset deres? Følger dere en plan hvert år? Hva føler dere at man må gjøre svært nøye og hva kan man ta litt lettere på? Jeg føler nå at det er overload når jeg tenker på alle komponentene i et hus. Endret 3. september 2020 av Psykake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå